api Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam! Jestem w posiadaniu hondy MB 8 z 1983 roku wszystko cacy ale ale mój wydech jest zasyfiony i powgniatany posiadam tez wydech od hondy mbx 80. I tu pojawia sie pytanie? Czy jest sens montaz ow wydechu, czy jest on zblokowany? Czy poprawi a moze pogorszy osiagi? Pozdrawiam! Apizuki. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 a mb80 a mbx to coś takiego jak cr i cre tak fullcross i enduro czyli wydechy napewno sie od siebie różnią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 a mb80 a mbx to coś takiego jak cr i cre tak fullcross i enduro czyli wydechy napewno sie od siebie różnią heh, to wiem, ale sęk w tym, że wydech w mbx ma niejako komorę ekspansyjna (ktora nazywa sie HERP a nie wiem co to znaczy) a mb ma wydech prawie jak w Simsonie. Plan mam taki, ze chce go troche zmodyfikowac-tzn: rozciac na spawach, wyczyscic, jesli beda blokady-usunac i tu pojawia sie pierwszy problem. W seryjnym wydech na koncu jest wyciszacz i nie wiem czy go zostawic czy wywalic, a jesli juz to co wstawic na jego miejsce??? Druga opcja przewiduje wstawienie wydech od MBX-a ktory ma dyfuzor ale nie wiem, jak zachowa sie silnik na takim wydechu, tzn czy nie powiekszy gigantycznie spalania i czy nie spowoduje zaklocen w pracy jednostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Zasada jest taka że wydech jest obliczany pod konkretny silnik, lecz te silniki są podobne, będzie dobrze czy nie zależy od kąta otwarcia okna wydechowego, czasu jego otwarcia, obr. jakie kręci silnik, jeżeli te wartości będą takie same lub chociaż bardzo zbliżone to powinno to grać w przeciwnym razie będzie lipa. I w żadnym wypadku nie odcinaj tłumika jedynie możesz zrobić przelotowy poszukaj na forum było już o tym. Jeżeli mocowanie wydechu pasuje możesz podmienić i zobaczyć jak będzie sie zachowywał. Mam porównanie jak kumpel kupił CRM z kitem polini 160 na wydechu od jakiejś Husqi, nie miał szans z moją oryginałem 125, założyliśmy mój wydech i CRM nie do poznania wstąpił w nią szatan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 chyba pobawie sie w przelotowy wydech ale tez i pokombinuje z tym od MBX-a, mam jeszcze jedno pytanie... po skonczonej jezdzie z wydechu "kapie" czarny plyn, jakby olej ale tez czuc benzyna. To napewno nie sa simmeringi bo moto nie dymi i nie ubywa oleju. Zastanawialem sie nad dysza w gazniku, ale kreci sie normalnie ( 11500obr bez problemu) silnik pracuje bardzo kulturalnie... co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 niespalony olej z mieszanki....jak wszystko absolutnie jest ok to nie ma sie czym martwić... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 niespalony olej z mieszanki....jak wszystko absolutnie jest ok to nie ma sie czym martwić... No byc może... ale - nigdy sie nie spotkalem z tym az w takiej ilosci a po wlozeniu pretu w wydech i "pogmeranie" w nim wewnatrz, po jego wyjeciu byl na nim jakby smar, czarna i gesta maz :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Pamiętaj że przelot to tylko końcówka wydechu dyfuzor musi zostać, jaki olej lejesz i w jakiej proporcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 pamietam, pamietam :biggrin: a gdybym napotkał sie na jakies "blachy" w dyfuzorze, to wywalic je? i wydaje mi sie ze czesc kolanka wchodzi w dyfuzor, to ja tez mam wypierdzielic? A leje Mobila 2T racing-syntetyk jak pamietam, w stosunku 1:50.. a moze od tego 83 :bigrazz: nazbieralo sie tego syfu a w dyfuzorze mam niemale bagienko, hehe :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Przegrody i inne tego typu rzeczy to blokady, dyfuzor w środku musi być pusty, jeżeli będziesz miał w środku coś takiego: http://images36.fotosik.pl/15/0c68d2d5c13252ddmed.jpg to też blokada akurat dyfuzor jest od czegoś innego ale dobrze pokazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/445859f17a68a051.html wiec tak: od lini a do b mialaby wejsc przelotowka a czesc od b do c to dyfuzor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 W tym wydechu, dyfuzor z tłumikiem jest zintegrowany o ile można w ogóle mówić o dyfuzorze, tam prawdopodobnie jest tylko taki lej, stożek odbijający spaliny , jak np. w simsonie, i ucinanie tego i spawanie końcówki nie jest dobrym pomysłem, lepiej wyczyść to i zespawaj jak było ewentualnie w końcówce możesz wywiercić jakiś dodatkowy otwór chociaż różnica będzie tylko w dźwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Wielkie dzieki za porady Panowie :) rozetne ten stary wydech na spawach, wyczyszcze, zespawam a ten od mbx-a tez zaloze i zobacze jak to sie zachowa, (choc ten wydech jest paskudnie brzydki! blee). Dam niedlugo znac co i jak! :) Pozdrawiam! :lalag: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.