crossmen7 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam.Przesiadłem się z 4t na 2t i nie jestem pewien czy Huska chodzi prawidłowo.Mam porównanie do RM,YZ i wiem że brakuje mocy w średnim zakresie obrotów.Moto po remoncie,pali jak złoto.Kumpel powiedział że przyczyną może być zawór,czy faktycznie?.Jak jest napędzany?.Nie widzę linek,kabli.Po obu stronach cylindra są dwie pokrywy.Jeśli ktoś zna odpowiedż.Proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) Witam.Przesiadłem się z 4t na 2t i nie jestem pewien czy Huska chodzi prawidłowo.Mam porównanie do RM,YZ i wiem że brakuje mocy w średnim zakresie obrotów.Moto po remoncie,pali jak złoto.Kumpel powiedział że przyczyną może być zawór,czy faktycznie?.Jak jest napędzany?.Nie widzę linek,kabli.Po obu stronach cylindra są dwie pokrywy.Jeśli ktoś zna odpowiedż.Proszę. Zalezy jaki masz rocznik, do 99 zawor wydechowy był napedzany dźwigeinką poprzez taki wysoki, wąski i długi kanał, po 99 aż do teraz zawór ten napędzany jest dźwigienką spod mniejszej i krótszej pokrywy. W obu wersjach napęd od wału korbowego jest z lewej strony (od strny sprzegła)-jest taki regulator odśrodkowy z kilkoma kulkami, napęd jest poprzez dźwigienkę. W czasie pracy silnika mozesz bezpiecznei zdjąć pokrywkę, wkręcac na obroty i zobaczyć czy dźwigienka porusza zaworem, nie grozi niczym złym, moze wylatywac tylko ciut niebieskiego dymu ;). Nie wiem jak w wersjach sprzed 99 (bo nie miałem), ale po 99 zawór ten lubił się zapiec w swoim gnieździe. Łozyskowany jest na 4 małych łożyskach kulkowych, które też lubią stanąć. Nie wiem jak w starszej wersji, ale po 99 mozesz regulować charakterystykę pracy tego zaworu ogranicznikami min/max na pozycji przymknietej i otwartej-mozesz ograniczyc trochę tajfun mocy na dużych obrotach, zrobic lepszy dół i inne kombinacje :) Pzdr. Husqa WR 250 powinna miec dobry dół i robic piekło na górzxe obrotów, dół obrotów tego silnika przyjemnie mnie zaskakiwał, fakt że to nie traktorowaty 4T, ale dół powinieneś mieć dobry jak na 2T. Pzdr. Edytowane 24 Listopada 2009 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Wielkie dzęki za szczegółową informacje.Moto z 2004 r.Już myślalem że czeka mnie spotkanie z mechanikiem,a tak sam usunę usterkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.