soulreaver Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) xx za duzy , ( trzech znajomych ma XX i mowimy na nie autobusy :) ) to ta sama liga co cbr 1000 f , gsxr 1100 . Może i autobusy, ale ich kierowcy będą zazwyczaj oglądali twoją VFR w lusterku :biggrin: , a gdy będziesz mieszał biegami w celu przyspieszenia oni po prostu odkręcą rollgaz... Edytowane 17 Listopada 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Jeśli wiesz coś, czego my nie wiemy, podziel się. Wszyscy będą szczęśliwsi No włacha, Yubas jak latałeś litrowym SV to zapodaj jakiś skromny opis, moto kusi wyglądem, ceną, sprawia wrażenie b. uniwersalnego, i chyba sie tak szybko nie zaciera od gumowania jak jej mniejsza siostra... Pzdr. Pisz ! Lud czeka... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrado Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Rychu bierz VFR i bedzie Pan zadowolony. Polecam zaj....... sprzęcior. A niektórych na XX to będziesz objerzdzał bo sprytna gadzina z Ciebie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) tak zdecydowalem o vfr mam dwie z raichu na oku , Redu w sobote leci to moze mi przytaszczy jedna , ceny niestety spore 2.800 ojro za 98 rok i druga tansza ( dzwinie tania) za 2400 ojro ten sam rok. Po brudasie musze najpierw wyczuc sprzet szosowy , wiec 150 koni moglo by mnie poniesc.....do offroad :). Czy vfr byly jakos blokowane ? bo jedna ma wpisane 89 koni , druga 98 a powinny miec 110. Te slabsza ma Katalizator i ABS ( abs chyba nie byl w standardzie ? ) Edytowane 17 Listopada 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 jesli gixera 1100 szukasz ,to raczje olejaka - niezawodny i mocny sprzet ;) ostatnie olejaki byly produkowane na przelomie 91/92r.najladniejsze!! mialem ladnego w orginale . naprawde super jazda . tyle ze orginala bezwypadkowego, to ze swieca szukac :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 nitomen - dużo sprzętów pochodzących z niemiec jest zablokowane. Swoja vtr miałem kryzami osłabiona na przykład. A moto na wtrysku pewnie z kompem coś bedzie do pomotania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 no wlasnie lipa ze z kompem , bo malo kto pewnie potrafi to rozblokowac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.