Tharkun Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam, Słowem wstępu, Serdecznei Witam - bo to w końcu mój pierwszy post na forum :smile: Każdy z Was pewnie pamięta, kiedy kupował swojego pierwszego Marauder’a, a ponieważ dla mnie ten dzień nareszcie nadszedł, prosiłbym Was o radę na co zwracać największą uwagę ? Biorąc pod uwagę posiadany budżet poszukuje rocznika 1997 – 2000, kolor mniej istotny, najważniejszy stan techniczny :icon_exclaim: Przekopując oferty w Internecie znalazłęm kilka, które przykuły moją uwagę: 1) Oferta prywatna – motocykl sprowadzony z Belgii http://www.allegro.pl/item807346694_suzuki...uder_1997r.html 2) Oferta prywatna – od "motocyklisty" http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1484270 3) Kolejna oferta prywatna http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1609849 4) CER-MOT (komis) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1610413 Może ktoś Was zna tych sprzedawców, widział wymienione maszynki, albo kupował coś od nich ? A może sami zamierzacie wymienić posiadany motocykl i bylibyście chętni na odstąpienie go "młodszemu" doświadczeniem koledze ;) Pozdrawiam i mam nadzieję, że w przyszłym sezonie załapię się na zlot już na swoim sprzęcie :crossy: Adam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martm Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Witaj, wysłałem Ci wiadomość na priv. W razie zainteresowania zadzwoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomulus Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Kupiłem mój poprzedni motocykl vn800 ze Staniszcz - moto silnikowo, lakierniczo w stanie zadowalającym. Ja kupiłem, moi koledzy też (marude, dragstara1100, vt600, dragstara 650) i nikt na nich jakoś strasznie nie narzekał. Co prawda to niektóre motocykle wymagały dopieszczenia, niestety mają już swoje lata, ale tak jak wspomniałem nikt z nas nie mniał problemów z mechaniką tych motocykli. Dziwi mnie to, że u Ciebie w okolicy stolicy nie ma "marud" i chcesz zasuwac tyle km na opolszczyznę. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Jeśli miałbym coś poradzić to szukaj maszyny po roku 1999.Zmieniono parę elementów i wzmocniono silnik.Miałem właśnie wersję Desperado z 1999.Bardzo miły motorek. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Witam. Co do rocznika to wiadomo im młodszy tym lepszy. Tylko zauważcie atrapę( skrzynkę na narzędzia) w starym modelu, a w tym po 99. Ja bym swojego nie zamienił. Ta okrągła to jakaś pomyłka. Szkoda, że na żadnym nie ma jaki jest przebieg. Kolega kupił 12 latka z przebiegiem 26 tyś. Proszę może i jest zadbany, ale jak można mieć tyle skoro w jeden sezon machamy po 10 tyś. Tak na marginesie wybór należy do Ciebie, ale tego żółtego bym nie kupił. Przepraszam jeżeli kogoś urażę, ale żółty jakoś mi nie leży. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 (edytowane) Ze zdjęć to raczej wróżenie a nie ocena, ale.... ja brałbym tego żółtego (pomijam kolor ;) ) bo jest już po lifcie, czyli inaczej poprowadzone wydechy (można spokojnie zastosować podnośnik pod ramę), zmieniona konstrukcja miski olejowej (a to ważne w marudzie), no i ma 3KM więcej :icon_razz: . Następny w kolejności to ta ubrana maruda z rej. ZWA. Natomiast maruda z Wa-wy podobno nie wymaga wkładu finansowego- na moje oko do wymiany są opony, w każdym razie przednia. Przebiegami bym się raczej nie sugerował, wszystkie motocykle w Polsce mają max 20-30 tyś km ;) pozdrawiam Edytowane 16 Listopada 2009 przez Ptaku Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azmadan Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) hmm... co do cen... ja dałem za 98r full ubranego, kupionego w PL salonie... z dokumentacją przebiegu i serwisów... 12tys PLN jeszcze dostałem do niego klocki... i cały napęd na wymianę w przyszłym sezonie... http://picasaweb.google.com/azmadan1981/Vz800# Edytowane 17 Listopada 2009 przez Azmadan Cytuj Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tharkun Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Martm -------- Dzięki za informację, odesłałem również wiadomość ;-) Tomulus ---------- Dzięki za link, wygląda na to, że te Stanisze, nie są takie złe - jeżeli uda mi się dogadać z Mechanikiem, to może wybiorę się tam w najbliższy weekend. Azmadan ----------- A dokładniej w jakim salonie go kupiłeś - będę wdzięczny za ewentualny link, adres, telefon ;-) Charcio --------- No niestety w okolicach Wawy znalazłem tylko tego jednego - oczywiście nie spieszy mi się na tyle, aby go od razu brać, może coś się jeszcze pojawi / albo może ktoś poleci mi jakieś komis, gdzie akurat stoi ;-) Pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azmadan Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 A dokładniej w jakim salonie go kupiłeś - będę wdzięczny za ewentualny link, adres, telefon ;-) nie kupiłem w salonie.. tylko był sprzedany w PL salonie... = nie sprowadzany... z pełna dokumentacja gwarancyjnych przeglądów... fakturami za części... itd... Cytuj Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thor 1 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Z tym " liftem" po 99 r to nie do końca jest tak... silnik sprawdźcie w serwisówce - jest taki sam, co do tej miski czy ilości oleju. Wg mnie po 99r widać wręcz oszczędności np. brak metalowej skrzynki narzędziowej,bo puścili tam wydech. W starszym modelu mocowanie podnóżków kierowcy jest chromowane, w nowszym malowane na czarno. Na zbiorniku malowany napis Marauder, w starszym ładny emblemat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Z tym " liftem" po 99 r to nie do końca jest tak... silnik sprawdźcie w serwisówce - jest taki sam, co do tej miski czy ilości oleju. Wg mnie po 99r widać wręcz oszczędności np. brak metalowej skrzynki narzędziowej,bo puścili tam wydech. W starszym modelu mocowanie podnóżków kierowcy jest chromowane, w nowszym malowane na czarno. Na zbiorniku malowany napis Marauder, w starszym ładny emblemat... Nie wiem co zmieniono w silniku ale podobno wyeliminowano problem z olejem w marudzie. Musza być jakieś zmiany w silniku , choćby z uwagi na to że silnik po `99 ma inną moc. Brak tej skrzynki narzędziowej to raczej efekt poprowadzenia wydechu (by się go pozbyć ze spodu ramy) a nie efekt oszczędności. Co do mocowania podnóżków to się zgadzam :notworthy: . Natomiast emblemat akurat u mnie ( po lifcie ) jest ten ładny a nie malowany (tzn był ładny zanim go przeszlifowałem po asfalcie :bigrazz: ) No i po lifcie łatwiej wypruć wydechy :buttrock: pozdrawiam Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.