Simel Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam, mam problem ze swoją yamaha dt 80 1992. Gdy dziś wracałem sobie z terenu na ulicy yamaha jakby straciła zapłon, pomyślałem że coś z biegiem więc zrzuciłem na niższy tak samo aż w końcu zgasła. Wcześniej jeździłem do lasu i wszystko było ok. Dodam że motor niedawno był po kapitalnym remoncie wymiana tłoka szlif cylindra itd. Świeca ma dobrą iskrę. Zastanawia mnie fajka bo przed wymianą nie było takiego problemu. Proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 nie rozumiem.. słabnie? zaczyna przerywać? gaśnie? sprawdź dokręcenie czepka, odpowietrzenie baku i kolor świecy, aha powietrze, czy ciecz? może tłok puchnie, jak i ile była/jest docierana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Więc tak chodzi o to że słabnie potem gaśnie, kolor świecy to niebiesko-biała, ciecz, remont był robiony jakieś 3 miesiące temu, na dotarciu jest już ~70km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 chodziło mi o kolor świecy, a nie iskry.., tłok był zmieniany? jakiej firmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Tłok jest typowy "FOR YAMAHA" do dt 80 tylko takie są. Nadal nie wiem oco chodzi z kolorem świecy mogę powiedzieć że to NGK BR9ES. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 o co chodzi.. wykręcasz świecę i patrzysz jaki kolor mają elektrody świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Ok. jutro obejrzę dokładnie tą świece i zdam relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Dla pewności włóż inna świece. Po tym jak ci zgasła już nie zapaliła? Czuć opór na kopce tak samo jak było wcześniej? Czy jak ją próbujesz odpalić świeca jest sucha czy mokra? Napisz więcej a łatwiej będzie zdiagnozować usterke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 wkreci inna swiece dla pewnosci sprawdz gaznik moze przytkany na tyle ile ma paliwa to pojedzie a moze powoli cieknie w tym tkwi problem kontrolnie wyczysc gaznik jesli to nie pomoze to szukaj usterki w tłoku pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Swieca powinna miec kolor rudawy, wiec tak: piszesz ze swierzo po remoncie, wiec wszystko ciasno spasowane, powinna byc troszke wieksza dysza poniewaz jak dostaje malo paliwa to wtedy jest wieksza temp. wiec jest mozliwe ze tlok ci puchnie a nastepnie maszyna gasnie. Sprwadz na innej swiecy, zmien fajke na szczelna. Wyreguluj dobrze gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salata11one Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 To będzie puchnący tłok. Ja miałem coś takiego w mojej Aprili. Ile kilometrów przejedziesz za nim Ci zgaśnie? Spróbuj dac większą dysze i na razie jej nie dawaj mocno w palnik. Jak dalej tak będzie to możliwe że masz za ciasny szlif albo łożyska na wale padają - u mnie było to i to... Jak Ci zgaśnie to odpalisz ją za pierwszym strzałem?? Żeby sprawdzic czy to puchnięcie to możesz też otworzyc cylinder i zobaczyc czy tłok jest przerysowany. Wtedy będziesz wiedział :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.