Skocz do zawartości

Ładowanie - Jakie powinno być ?


SebJaw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W takim razie jeżeli jeździłeś na takim zestawie i alternator się nie spalił to jest on jak rosyjski motocykl czyli gniotła nie łamiotsa ;)

Nie a tak na poważnie to normalnie jeżdżąc na światłach miałeś obciążenie 55w + 10 ( tylne ) plus może 10-15 ( moduł zapłonowy i inna elektronika ) + może jeszcze z 10W podświetlanie zegarów i postojówka z przodu.

To daje w sumie około 90 watów. Dodając 110 W zwiększyłeś obciążenie ponad 100% zbliżając się do 2/3 wydajności alternatora. A trzeba jeszcze doliczyć akumulator który także troszkę pobiera prądu który oddaje podczas rozruchu silnika, kierunkowskazy i lampę stop, które daje tam jakąś średnią wypadkową.

Tak więc może się okazać że alternator wyciskał z siebie wszystkie poty żeby podołać obciążeniu. Tak więc im wcześniej zmniejszysz jego obciążenie tym lepiej dla niego, bo na pewno na dłuższą metę nie wytrzyma on tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mam szzczescie ze jeszzce na tym nie jezdzięłem bo dopiero we wtorek podłaczyłem i wolałem sie upewnic bo miałem jakies złe przeczucia jednak zmienie te zaróweczki na 21 wat tez bedzie widac a nie popsuje elektryki kosztownej ahahahahha dzieki bardzo "panowie" pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...