WojtekW Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Witajcie, Nowym KLRem smiga mi sie bardzo dobrze z jedna uwaga. Ciezko cos idzie na kolo, ale za to mozna spokojnie przelotowa 120/130. Ja tam szybko nie podrozuje, a przydal by sie "kop" w terenie i wieksza chec do unoszenia przedniego kola. Sprawdzilem wiec zebatki i tylna ma 42 a przednia 15 chyba (nie bylo napisane, a liczylem w ciemnym garazu). Malo terenowe przelozenie wiec. Jakie sugerujecie? Czy dodanie jednego zeba na tyl bedzie odczuwalne? Najcheniej zalozylbym 44 na tyl. Duza powinna byc roznica? Jak wedlug Was zmieni sie przelotowa? Nigdy wczesniej nie eksperymentowalem na zebatkach wiec nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 jak masz z przodu 15 to załóż 13 zębów. Da to sporo, jeden ząbek na tyle nic nida, szkoda na zębadke. I radze nie eksperymetnowac z zębatkami na tyle, lepiej załóż z przodu mniej. Jeden ząb mniej z przodu to ok 2-3 na tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo77 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 ja bym raczej doradził większą zębatkę z tyłu,jeśli zejdziesz dwa zęby z przodu zużycie łańcucha i właśnie tej przedniej zębatki wzrośnie i to sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 jak masz z przodu 15 to załóż 13 zębów. Da to sporo, jeden ząbek na tyle nic nida, szkoda na zębadke. I radze nie eksperymetnowac z zębatkami na tyle, lepiej załóż z przodu mniej. Jeden ząb mniej z przodu to ok 2-3 na tyle. Czemu nie radzisz eksperymentowac z zebatkami na tyle? Kolega ma zdaje sie zestaw 13/48 i rwie na 4 z gazu na gume. Jesli na 15/42 spokojnie mozna przelotowa miec ~110-120 to ja bym chcial takie zestawienie,zeby miec spokojna przelotowa te ~90, bo oczywiscie niechce jakiegos hardcore'owego combo, ze mi pozniej moto max 90km/h poleci. :> Jakie wedlug Was powienieniem dobrac? ja bym raczej doradził większą zębatkę z tyłu,jeśli zejdziesz dwa zęby z przodu zużycie łańcucha i właśnie tej przedniej zębatki wzrośnie i to sporo. No wlasnie, ale o ile? Boje sie przegiecia w 2 strony, bo nie po to bede grzebal, zeby pozniej nie odczuc roznicy, albo zeby wykastrowac go na vmax 90 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo77 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 użyj kalkulatora przełożeń z linka poniżej,będziesz wiedzieć jaką osiągniesz prędkość na konkretnych obrotach przy zadanym przełożeniu. http://www.gearingcommander.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Super! Nie mialem pojecia,ze cos takiego istnieje. Dzieki! Co myslicie o zestawieniu przod: 14 tyl 44 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creawe Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 ja bym dał 13 z przodu a tył 44 pojeździsz , na pewno odczujesz różnicę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kili2007 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Aktualnie mam 15/44 w piątek zakładam na przód 13 zobaczymy jaki bedzie efekt dam znać. Jednak nie wytrzymałem do piątku i założyłem dzisiaj zębatke 13 na przód i musze powiedzieć ze jest różnica odczuwalna pojeździłem troche nawet udało mi sie szarpnąć kawe na koło na 2 biegu czego wcześniej nie mogłem zrobić przy mojej lekkiej wadze :biggrin: :biggrin: więc spróbujcie takiego rozwiązania i przekonacie sie ze w terenie sie sprawdzi napewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.