Skocz do zawartości

Odpowiednie przelozenie w teren


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Nowym KLRem smiga mi sie bardzo dobrze z jedna uwaga. Ciezko cos idzie na kolo, ale za to mozna spokojnie przelotowa 120/130. Ja tam szybko nie podrozuje, a przydal by sie "kop" w terenie i wieksza chec do unoszenia przedniego kola.

Sprawdzilem wiec zebatki i tylna ma 42 a przednia 15 chyba (nie bylo napisane, a liczylem w ciemnym garazu).

Malo terenowe przelozenie wiec. Jakie sugerujecie? Czy dodanie jednego zeba na tyl bedzie odczuwalne? Najcheniej zalozylbym 44 na tyl. Duza powinna byc roznica? Jak wedlug Was zmieni sie przelotowa?

 

Nigdy wczesniej nie eksperymentowalem na zebatkach wiec nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz z przodu 15 to załóż 13 zębów. Da to sporo, jeden ząbek na tyle nic nida, szkoda na zębadke. I radze nie eksperymetnowac z zębatkami na tyle, lepiej załóż z przodu mniej. Jeden ząb mniej z przodu to ok 2-3 na tyle.

 

 

Czemu nie radzisz eksperymentowac z zebatkami na tyle?

 

Kolega ma zdaje sie zestaw 13/48 i rwie na 4 z gazu na gume.

Jesli na 15/42 spokojnie mozna przelotowa miec ~110-120 to ja bym chcial takie zestawienie,zeby miec spokojna przelotowa te ~90, bo oczywiscie niechce jakiegos hardcore'owego combo, ze mi pozniej moto max 90km/h poleci. :>

Jakie wedlug Was powienieniem dobrac?

 

ja bym raczej doradził większą zębatkę z tyłu,jeśli zejdziesz dwa zęby z przodu zużycie łańcucha i właśnie tej przedniej zębatki wzrośnie i to sporo.

 

 

No wlasnie, ale o ile? Boje sie przegiecia w 2 strony, bo nie po to bede grzebal, zeby pozniej nie odczuc roznicy, albo zeby wykastrowac go na vmax 90 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 1 miesiąc temu...

Aktualnie mam 15/44 w piątek zakładam na przód 13 zobaczymy jaki bedzie efekt dam znać.

 

Jednak nie wytrzymałem do piątku i założyłem dzisiaj zębatke 13 na przód i musze powiedzieć ze jest różnica odczuwalna pojeździłem troche nawet udało mi sie szarpnąć kawe na koło na 2 biegu czego wcześniej nie mogłem zrobić przy mojej lekkiej wadze :biggrin: :biggrin: więc spróbujcie takiego rozwiązania i przekonacie sie ze w terenie sie sprawdzi napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...