Skocz do zawartości

Honda Lead nh 50


michal.051
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w nazwie tematu, rok tego pojazdu określam na początek lat 90, dokumenty zostały u właściciela, przebieg ok 22 tys km. Skuter normalnie odpala, po nabraniu temp. pracy osiąga ok. 60 km/h, jednak nie ma w ogóle wolnych obrotów.

Śrubę od wolnych wkręciłem na max, iglica w środkowym położeniu, dysza wolnych czysta, śruba składu mieszanki wykręcona o 3 obroty (tak najlepiej pali i jeździ), świeca zgodna z manualem, przerwa 0,6 mm.

Efekt wkręconej śruby od wolnych na max, jest taki że często po dodaniu na max gazu nie chce zejść z obrotów, ale to jest zrozumiałe, chcę się tego pozbyć.

Jedno co mnie zaskoczyło to brak jakiegokolwiek aparatu ssania :icon_eek: Sprzęt od tak pali i jeździ po nagrzaniu.

Czy skutkiem braku wolnych obrotów może być przebieg ok 22 tys km i co za tym idzie koniec tłoka??

 

Dodam jeszcze tylko że cięzko wkręcić go na więcej niż 7 tys obrotów.

Ogólnie sprzęt bardzo toporny w regulacji :evil:

ma ktoś jakieś pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mówię że jest dobrze wyregulowana ale przy tym ustawieniu skuter ma najlepszą reakcję na odkręcenie manetki, i od czasu do czasu silnik wkręci się na ponad 7 tys obr.

co do świecy to założyłem nową NGK BPR 7 HS, i jeszcze nie zdążyła nabrać jakiegokolwiek koloru

efekt braku wolnych jest taki sam jak przy zapchanej dyszy wolnych obrotów, gaźnik był rozbierany już kilka razy i za każdym rzem dysza jest czysta

 

Landryss25

nie wiem jaki związek może mieć nieszczelność filtra/połączenia z brakiem wolnych??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Landryss25

nie wiem jaki związek może mieć nieszczelność filtra/połączenia z brakiem wolnych??

 

To ze moze brac lewe powietrze, co w Twoim przypadku jest mozliwe - swieca nie zabarwia sie.

 

Wykrec srube od skladu mieszanki i zobacz czy masz oring. Przytknij tez palec tam, zaslepiajac otwor.

 

Jesli objawy beda dalej te same, przyslon dolot powietrza - jesli dalej bedzie pracowac to znaczy ze skads bierze lewe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź szczelność filtra powietrza

 

bingo, za każdym razem wsuwałem filtr w mocowania puszki nie dociskając go w odpowiedni sposób. silnik zasysał sobie nie oczyszczone powietrze z dołu puchy filtra :cool:

 

dziękuję koledzy za trafne sugestie, błaha sprawa a oszczędziła mi trochę czasu, byłem w 100% przekonany że brak wolnych może być spowodowany tylko i wyłącznie winą złej regulacji gaźnika, bądź dyszą wolnych o za małym przelocie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...