michal.051 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Tak jak w nazwie tematu, rok tego pojazdu określam na początek lat 90, dokumenty zostały u właściciela, przebieg ok 22 tys km. Skuter normalnie odpala, po nabraniu temp. pracy osiąga ok. 60 km/h, jednak nie ma w ogóle wolnych obrotów. Śrubę od wolnych wkręciłem na max, iglica w środkowym położeniu, dysza wolnych czysta, śruba składu mieszanki wykręcona o 3 obroty (tak najlepiej pali i jeździ), świeca zgodna z manualem, przerwa 0,6 mm. Efekt wkręconej śruby od wolnych na max, jest taki że często po dodaniu na max gazu nie chce zejść z obrotów, ale to jest zrozumiałe, chcę się tego pozbyć. Jedno co mnie zaskoczyło to brak jakiegokolwiek aparatu ssania :icon_eek: Sprzęt od tak pali i jeździ po nagrzaniu. Czy skutkiem braku wolnych obrotów może być przebieg ok 22 tys km i co za tym idzie koniec tłoka?? Dodam jeszcze tylko że cięzko wkręcić go na więcej niż 7 tys obrotów. Ogólnie sprzęt bardzo toporny w regulacji :evil: ma ktoś jakieś pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Sprawdź szczelność filtra powietrza i jego stan. Świeca nowa? Jak nie to wsadź nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 śruba składu mieszanki wykręcona o 3 obroty (tak najlepiej pali i jeździ), Jak sruba skladu mieszanki na wolnych obrotach moze byc dobrze wyregulowana skoro nie ma wolnych obrotow? Sprawdz kolor swiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 ja nie mówię że jest dobrze wyregulowana ale przy tym ustawieniu skuter ma najlepszą reakcję na odkręcenie manetki, i od czasu do czasu silnik wkręci się na ponad 7 tys obr. co do świecy to założyłem nową NGK BPR 7 HS, i jeszcze nie zdążyła nabrać jakiegokolwiek koloru efekt braku wolnych jest taki sam jak przy zapchanej dyszy wolnych obrotów, gaźnik był rozbierany już kilka razy i za każdym rzem dysza jest czysta Landryss25 nie wiem jaki związek może mieć nieszczelność filtra/połączenia z brakiem wolnych?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Landryss25 nie wiem jaki związek może mieć nieszczelność filtra/połączenia z brakiem wolnych?? To ze moze brac lewe powietrze, co w Twoim przypadku jest mozliwe - swieca nie zabarwia sie. Wykrec srube od skladu mieszanki i zobacz czy masz oring. Przytknij tez palec tam, zaslepiajac otwor. Jesli objawy beda dalej te same, przyslon dolot powietrza - jesli dalej bedzie pracowac to znaczy ze skads bierze lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Sprawdź szczelność filtra powietrza bingo, za każdym razem wsuwałem filtr w mocowania puszki nie dociskając go w odpowiedni sposób. silnik zasysał sobie nie oczyszczone powietrze z dołu puchy filtra :cool: dziękuję koledzy za trafne sugestie, błaha sprawa a oszczędziła mi trochę czasu, byłem w 100% przekonany że brak wolnych może być spowodowany tylko i wyłącznie winą złej regulacji gaźnika, bądź dyszą wolnych o za małym przelocie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Najpierw zaczynaj od podstawy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.