szymon44 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 kurde nadal problemy a mianowicie założyłem ten nowy cylinder ale nadal chodzi bardzo słabo, skusiłem sie i zmierzyłem kompresje i ..... wyszło 4 atm tragedia i to na nowym zestawie cylinder, tłok uszczelki. Co o tym myślicie? Kolega mówił że taka słaba kompresja a nowy zestaw to może być wina zimmeringu na wale i mówił że mam odkręcić osłone przy magnecie i sprawdzić czy nie ma tam oleju , odkręciłem i suchutko( na tłumiku zauważyłem- przy wylocie z cylindre minimalne slady oleju-taki lepki i czarny, jak myślicie zmienia to coś?). Zmieniałem cylinder ponieważ podczas jazdy 80km/h nagle zasłabł i po zapaleniu był bardzo słaby tzn jak siadłem to ledwo co chodził, po rozkręceniu okazało się że tłok i cylinder nie są w najgorszym stanie ale dla pewności je wymieniłem, i teraz zamiast sobie poszaleć pod góre mi muli do 40( z górki idzie 80 ale mocy zero);/ Co radzicie są jeszcze jakieś przyczyny tak małej kompresji? rozważając to że na nowym zestawie jest zrobione z 500km. Nie chce znowu robić szlifu czy nowego cylindra bo wydam znowu kase na marne a tam może cos innego siedzieć jak teraz nie pomogło;/ Z góry dzięki za odp:) Czekam na wasze propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) A dotarles go chociaz ? bo jak dales odrazu w palnik po zalozeniu to sie nie dziw ze masz 4 atm.. Kompresja nie zalezy od zimmeringow tylko od cylnidra. To ze jest troche czarnego oleju to nic nie robi. Kazdy 2T tak ma. Nie wiem co powiedza inni forumowicze ale ja bym juz nastepnego cylindra szukal na twoim miejscu :) Chyba ze zle zmierzyliscie kompresje w nim. A jak zle zmierzyliscie i kompresja jest dobra to gaznik, zawor membranowy i zaplon powinienes sprawdzic. Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez kamilp7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Od początku był słaby? Może być źle dobrany tłok, lub kupiłeś cylinder pod inny skok tłoka, bo były różne w am6. Lub po prostu źle zmierzyłeś tą kompresję jak zauważa kolega, przepustnica otwarta do końca przy mierzeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Tłok cylinder, uszczelki to był cały zestaw a nie dobierałem tego osobno, kupiłem na allegro i nie jakiś chiński tylko RMS dedykowany do tzr więc wszystko powinno być ok, a yamaha była od początku słaba jak go założyłem ale myślałem że się co poprawi ze się rozchodzi. A mierzone było dobrze napewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Czy mierzyłes kompresje na otwartej przepustnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 a jak pali? od strzała? czy trzeba kręcić kilka razy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 pali od szczała bo gaxnik był regulowany, kompresja mierzona normalnie nie na przepustnicy na maxa byłem u gościa który się zna więc dobrze zmierzona jest raczej. Uznałem że wrzuce ten stary cylinder bo na nim jeszcze jako tako chodził ale potrzebuje pierścienie nie wiecie gdzie kupić takie pierścienie do tzr 2004 rok rozmiar 40.00 na allegro ani nigdzie nie idzie znaleźć podzowniłem po kilku sklepach ie też nie mają a w yamasze są za 200zł;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 cylinder mam w super stanie tłok też w nie najgorszym ale nie moge dostać pierścieni nigdzie. Więc moge założyć nowy tłok do tego cylindra oczywiscie na ten sam rozmiar bez szlifu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 no wszystko na to wskazuje jezeli ni ma pierscieni to musisz z tłokiem kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpszak Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 O rety a sprawdzałes czy nie masz zapchany filtr paliwa ja Ty zrobiłes tyle kilometrów to hektolitry paliwa napewno wlałes :))) musisz spuscic albo wyjezdzic palowo i potem jak masz ten kranik od rezerwy albo wyłączenia tam masz 2 srubki odkrecasz je i wyjdzie Ci cały ten mechanizm i tam beda takie 2 siteczka moze one są czyms obklejone i dlateko tak jest :) bo zobacz sam jak jedziesz sam jest małe spalanie i to paliwo jeszcze jakos idzie a jak 2 osoby to i wieksze spalanie i wtedy juz nie ma siły ciągnac i słabne :)) to jest moje spostrzezenie a cylinder to swoją drogą do wymiany :D no i jak juz kupujesz to 80 a nie 50 :)) :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 mi sie wydaje ze skoro pali od strzała to kompresji nie może mieć aż tak kiepskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Dzisiaj wlałem mu oleju jeszcze do baku i testuje może jak olej to tłok będzie mieć lżej i nie będzie takiego tarcia. Dałem mu 4 zakrętki na 1l paliwo i jeszcze dozownik dodaje więc jak mu tak rąbnąlem po gazie to za mną siwo, zobaczymy efekt ale pierwsze wreżenia się pozytywne:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpszak Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 mówie ci zebys ten filtr sprawdził a to jak ty robisz mieszanke to tym bardziej moze to byc prawdopodobne ze masz ja mam 2 zbiorniki paliwo i olej i sam mi dozuje nawet jak sie naprawi to i tak warto przeczyscic ten filtr paliwa ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Miałem już kilka motorkow i wiem jak to działa z tym dozownikiem też mam dozownik ale dosałem mu do paliwa też i spróbuje. A z tym bakiem to teraz mam inny bak bo seryjny mam w malowaniu ten nie ma żadnego filtra ani nic więc ten problem odpada w tamtym też mam to wszystko czyste bo czyściłem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaJMX Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Witam :) jaki masz przy niej gaźnik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.