Nitomen Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 witam kupilem wlasnie citroenka xantie za nie duza kase, od znajomka co sciaga auta z niemiec . Auto wyglada na zadbane i bezwypadkowe , ale jest jeden maly problem , po podniesieniu zawieszenia zapala sie lampka stop i lampka hamulca a raczej malej ilosci plynu ( chyba hamulca ?) , czy jest to spowodowane mala ilsoci plynu LHM ? 9 czy to wspolny zbiorniczek z hamulcowym, czy tez cos groszego ? , zawieszenie pracuje ladnie , podnosi sie i opuszca bez problemu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 (edytowane) Tak, to sygnalizator małej ilości płynu i jego małego cisnienia (jak go mało to pompa tłoczy razem z powietrzem i nie podaje ciśnienia jak trzeba-stąd zapalnei sie kontrolki), LHM zasila zawieszenie, wspomaganie i hamulce, w tym aucie nie ma czegoś takiego jak osobno płyn hamulcowy cz ydo wspomagania. Podwyższ auto do maksa bo to pozycja serwisowa do kontroli poziomu płynu w zbiorniczku. Jak mało to dolewaj płyn LHM aż zobaczysz we wskaźniku na zbiorniku poziom który pokazuje taki sprytny pływaczek, kontrolki powinny po chwilce zgasnąć. Pzdr. Edytowane 15 Października 2009 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek78 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 W każdym starszym citroenie z hydro-pneumatycznym zawieszeniem, płyn LHM z zawieszenia jest również płynem na układ hamulcowy i kierowniczy tez, do xantii wchodzi ok 6 litrów, najprawdopodobniej masz niski poziom lhm-u, musisz ustawić cytrynę w położeniu najwyższym, i dolać do zielonego zbiorniczka, jest na nim taka banka z żółtym wskaźnikiem w środku, płynu musi byc tyle, żeby plywaczek byl pomiedzy kreskami widocznymi na zdjeciu ;) http://master_of_waleczek.w.interii.pl/20090405_002.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 ok , znalazlem w necie instrukjce uzytkowania i tam wlasnie tez tak napisali , czy moge dolac plynu ( zmieszac ) , bog wie co tam jest zalane , ale auto z raichu , serwisowane ( ponoc ) , czy musze go wymienic na calkowicie nowy ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek78 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 opuść na najniższa pozycje i zerknij do zbiorniczka, jeżeli płyn jest zielony, to śmiało możesz dolać lhm-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 ok , dolalem prawie litr plynu i jest ok , ale do wymiany jest przynajmniej jedno mocowanie ammortyzatora przedniego do budy ( taka przypadlosc tych aut) , koszta nie za duze ok 600 zl za 2 strony. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.