thefex Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 hej dawno mnie na forum nie było, bo jestem mocno zalatany i w ogóle.. ale do sedna. od 3 miesięcy walczę z popsutą elektryką (powiedzmy że użeram się z zakładem który za 500 zł nieskutecznie reanimuje mi SEM). motocykl KTM LC4 400, 1995 r. elektryka SEM AMAL moje pytanie jest następujące: z cewkomodułu wychodzą 4 kable - czarny, czerwony i zielony oraz pomarańczowy. jak wiadomo, do statora wpinamy czarny, czerwony i zielony. gdzie powinien być wpięty pomarańczowy i/lub od czego on jest? tutaj jest www Krokodyla, który się tym zajmuje, są tam zdjęcia http://zaplon.pl.tl/SEM-AMAL.htm?PHPSESSID...b2716bafd7596b8 (niestety nie otrzymałem jeszcze od niego żadnej odpowiedzi) jak powiecie gdzie mam podpiąć pomarańczowy kabel, to pociągnę dalej opowieść o "naprawie" motocykla... Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Witam pomarańczowy jet tym samym przewodem co czerwony (wewnątrz CDI przylutowane sa do tego samego punktu) o przez zwieranie pomarańczowego do masy gasimy motocykl -- przy odpalaniu remontowanej elektryki dla pewnosci lepiej odłączyc i zaizolowac pomarańczowy --zieloy jest to impulsator (sygnal okreslający połozenie wału korbowego) --czerwony napiecie ładowania CDI od 40 do 320V w zaleznosci od obrotów (wewnątrz CDI jest dioda zenera ograniczająca napiecie do 320V) --czarny to masa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.