MUSTANGGTR Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Witam w kwietniu 2010 planuje kupno takiego motorka, Teraz do wszystkich znawców i właścicieli 400 wiem że jest to model mało spotykany i mam pytanko czy jest warty uwagi. chciał bym poznać jego plusy i minusy. Powiedzcie czy mogę go śmiało kupować czy lepiej może jakiś inny model zbliżony do 400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 400 to to samo co LC4 620 i 640 tylko z mniejszym cylindrem, przez co trzeba ją bardziej kręcić w porównaniu do wiekszych modeli. Co nie znaczy że nie daje rady. Poczytaj tematy o starszych bratach 400tki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUSTANGGTR Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 400 to to samo co LC4 620 i 640 tylko z mniejszym cylindrem, przez co trzeba ją bardziej kręcić w porównaniu do wiekszych modeli. Co nie znaczy że nie daje rady. Poczytaj tematy o starszych bratach 400tki. dzięki bardzo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 ino w stajni mamy LC4 400 (00rok), LC4 540 (98rok) , LC4 620 (95rok) budowa prawie ta sama, filtry te same jedynie pojemność gara mniejsza oraz moc nie wiem który dokładnie rok chcesz kupić, ale najlepiej szukać tego z autodekompresatorem, poznasz to łatwo po głowicy tj. z żeberkami oznacza że nie ma autodekompresatora, czyli więcej problemów z odpalaniem. największy spartan to chyba wersja SXC, bez gadgetów jak licznik, rozrusznik, oraz wałek. co za tym idzie najlżejsza bo podobno waży tylko 117kg, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUSTANGGTR Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 myśle na rokiem 99 w górę i oczywiście wersja dopuszczona do ruchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Nie bierz tylko military bo ma zmniejszone skoki zawieszenia, (prawie) każda LC4 powinna mieć papier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kovic Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Powiedzcie czy mogę go śmiało kupować czy lepiej może jakiś inny model zbliżony do 400. Witam. Mam LC4 już dwa lata. W tym czasie robiłem remont silnika ( kupiłem już mocno kopcący ). Motocykl generalnie polecam, jest niezawodny i wdzięczny w eksploatacji, w terenie dobrze daje radę ( 14 x 50 przełożenie ). Po remoncie nie bierze oleju i nie wiem co to problemy z odpalaniem jakie podobno są przy LC z gaźnikiem bodajże delorto. Z częściami nie ma najmniejszego problemu, tłok Wossner ( viseco nie robi ) korba taka sama jak u pozostałych LC4. Mam wersję dziwną.... nigdy nie wiesz jak trafisz, nie mam rozrusznika ale mam większy obieg oleju ( co podobno jest zaletą ) i wg. bikez.com powinien ważyć 134 kg, moja maszyna ma 124 kilo. Z wad - brak rozruchu - ale zależy co kupisz. Spalanie pomiędzy 7 a 8 l w terenie średnim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.