Dolc Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) No właśnie muszę pokombinować powiedzcie mi tylko czy zawór działa na postoju i nie wiem czy dacie rade wydedukować z parts catalogu czy musze mieć acu w moto żeby działał. Ok zawór już działa. Teraz mam pytanie czego za dużo lub za mało bo moto powoli schodzi z obrotów i jak na niskich obrotach dodam mu prawie pełną manetkę to na chwilkę go przydusi a potem się wkręci bez problemu. Czyżby za dużo paliwa ?? Zejść o jeden ząbek na iglicy ?? Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez Dolc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Długie schodzenie z obrotów= za dużo powietrza, pobaw sie śrubą regulacji składu mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 No właśnie muszę pokombinować powiedzcie mi tylko czy zawór działa na postoju i nie wiem czy dacie rade wydedukować z parts catalogu czy musze mieć acu w moto żeby działał. Ok zawór już działa. Teraz mam pytanie czego za dużo lub za mało bo moto powoli schodzi z obrotów i jak na niskich obrotach dodam mu prawie pełną manetkę to na chwilkę go przydusi a potem się wkręci bez problemu. Czyżby za dużo paliwa ?? Zejść o jeden ząbek na iglicy ?? Na razie wyreguluj poprawnie skład mieszanki a nie od razu iglice przestawiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolc Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Tzn iglica jest na ostatnim rowku na dole dlatego chcę ją podnieść żeby była na środkowym. Co do filtra to jest nowy z mieszanką staram się ale coś kiepsko mi to wychodzi. Kręcę tą śrubką od powietrza ale nie wiele to daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Tzn iglica jest na ostatnim rowku na dole dlatego chcę ją podnieść żeby była na środkowym. Co do filtra to jest nowy z mieszanką staram się ale coś kiepsko mi to wychodzi. Kręcę tą śrubką od powietrza ale nie wiele to daje. Do regulacji służy śrubka podpierająca przepustnicę i śrubka składu mieszanki. Jedną i druga trzeba dążyć do odpowiedniej proporcji. A iglica na środek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolc Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Dziękuje wszystkim za pomoc udało mi się wyregulować gaźnik. Świeca ma ładny kolorek a moto szybko wchodzi na obroty i równie szybko z nich schodzi ;] Pozdrawiam Dolc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Tak generalnie, to sprawcą zatarcia były uszczelniacze na wale. Zubożenie dawki na wysokich obrotach. Stąd czarna świeca, brał olej ze skrzyni oraz powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.