Skocz do zawartości

problem z biegem drugim Honda cm 400


Hondodajny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam motocykl Honda cm 400 od około 2 miesięcy, kupiony od dobrego znajomego jak to pisałem w powitalni z miesiąc temu.. Nie miałem z nim żadnych problemów, lecz chciałbym zaczerpnąć rady od forumowiczów bo wiem że są tu ludzie z doświadczeniem, którzy mogą mi pomóc. Otóż to: gdy motor sobie chodzi normalnie i jest zestawiony z podpórek jak włączam jedynkę to mam problem z wrzuceniem na luz kiedy motocykl jest cały czas na postoju. Więc muszę mocniej poruszać wajchą od biegów, ale wtedy i tak mi wskakuje dwójka, i wtedy z tej dwójki dopiero mogę wrzuć na luz, jest to ciężke wrzucenie na dwójke a co mówić na luz. Motor nie robił mi takich numerów... głaciutko na postoju z jedynki włączał luz, lub dwójkę. Ale gdy jest na dużej podporze, czyli tylne koło nie dotyka ziemi, wtedy wrzucam np. jedyneczke i z jedyneczki normalnie ładnie wchodzi dwójka, trójka itd. Nie wiem co jest grane, o motor dbam jak tylko się da. Jeżeli wie ktoś o co chodzi proszę aby odpisał co na ten temat sądzi. Z góry dzięki. :icon_rolleyes:

 

chciałbym jeszcze dodać że jak przeciągne go tak do 4 tys obrotów to dwójka wchodzi normalnie, trójka bez problemów nawet przy spokojnej jeździe, czwórka to samo i piątka też. a jak jadę powoli na jedynce i chce wrzucić na luz lub dwójkę napotykam lekki opór, nawet na pół sprzęgle. Olej znajomy kazał mi wymienić na wiosnę, bo teraz przez zimę i tak to wszystko stoi i tak. Proszę o odpowiedź. :smile: :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego, ale mnóstwo ludzi tak wrzuca biegi...

 

Zrób tak, lekko go popchnij przód/tył to 10 razy prościej będzie wrzucić luz.

 

Jak sie toczysz (do postoju) też wrzucaj jak motor jeszcze sie toczy te 3-4 km/h na godzine, bo jest o wiele łatwiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego, ale mnóstwo ludzi tak wrzuca biegi...

 

Zrób tak, lekko go popchnij przód/tył to 10 razy prościej będzie wrzucić luz.

 

Jak sie toczysz (do postoju) też wrzucaj jak motor jeszcze sie toczy te 3-4 km/h na godzine, bo jest o wiele łatwiej

 

no ja wiem jak się motor toczy na tej jedynce to łatwiej wtedy wrzucić luz, a na postoju trudniej, ale u mnie nawet na postoju było to bardzo proste, bez problemu mogłem wrzucić na luz jak i dwójkę, nie powinno tak być, po prostu na wiosnę będę i tak musiał zmienić olej i tak. Nawet jak jadę na tej jedynce z 3-4 km/h to napotykam lekki opór aby wrzucić na ten luz lub dwójkę. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...