Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

chce kupic wlasnie 125-tke.. mam do wydania ok 6,000 pln

jest to moj pierwszy motorek..dlatego 125tka..chyba ze polecacie cos innego???

 

w zwiazku z tym mam pytanie.. orientujecie sie jaka 1/8 litra jest najlepsza??

mysle nad aprilia rs125/af1 125 albo nad cagiva mito..

niezle wyglada tez nsr125... co wy na to??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem za RS lub AF1 (miałem AF1) z uwagi na wielkość i osiągi najlepsze ale za to dużo się sypią nie wiem jak z NSR ale mam kumpla który mowi że zrobił 26000km i wymienił tylko żarówkę ja w aprili przez 2500 wymieniłem tłok( bo pękł !! nie ze zużycia tak po prostu :? ) i łożyska na wale (bo się bieżnia wysypała na jednym :)) Ale moto zapewniło mi wiele emocji i zapier... świetnie bo zapiełem 175kmh bez większego problemu a do setki nie miała więcej niż 6s!! W sumie polecam AF1/RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no to chyba nie ma reguly..zalezy jak sie trafi..moze sie nawet pewniak zepsuc :|

a mozesz cos skrobnac jak z czesciami.. dostepnosc i cena?

 

wyczytalem ze 125cc maja wyzylowane silniki.. i sa dosc malo zywotne.. po ilu km trzeba jakis remont zrobic??

 

sory za banalne pytania :) wybaczcie ucze sie :)

 

pozdrowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym bral "ducati 125" :):):D 7biegow, wyglad i osiagi, pozniej nsr=rs>reszta podobnych sprzetow...

z zywotnoscia to roznie bywa,zaley od uztkowania, slyszalem ze nawet cos kolo 12tys i juz remont sie klania...ale tak slyszalem,niewiem niemialem 125...wiec niepowiem jak to z tym jest w realu....pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to widzę tak jeśli chodzi o remont to : Tłok 300 - 350zl (zamiennik np VETREX albo ASSO) do tego wał (szlif sam to ok 200zł z wymianą korby to ok 700zl) nowy ok 1500zł do tego łożyska koszt gdzieś 100... Ale nie zawsze trzeba wymieniać wszystko... A i jeszcze jedno wał robi około 40000 km natomiast tłoki trzeba (zaleca się) wymieniać co ok 10000km... Odradzam ci sprzety typu GILLERA w mniejszym stopniu wszelkie CAGIVy... w Aprili kiedyś padł mi ślimak od prędkościomierza i co i musiałem szukac gdzieś używanego bo nowy kosztował prawie 400zł !! i tak nie znalazłem (mimo iż aprili jest dość w polsce)tak więc szukanie czegokolwiek do gilery czy cagivy to jak igły w.....:) Jak już pisałem to polecam aprilie (z uwagi na osiągi i wielkość bo jest większa od NSR i MITO) i NSR ze względu na to że to HONDA (a co za tym idzie ŻYWOTNOŚĆ!!)Wybór należy do ciebie ja szukałem 125 przez dwa lata tak że wiem naprawde dużo o tej Włoskiej Klasie pozdrawiam Jeszczeraz RS/AF1/NSR :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... w Aprili kiedyś padł mi ślimak od prędkościomierza i co i musiałem szukac gdzieś używanego bo nowy kosztował prawie 400zł !! i tak nie znalazłem (mimo iż aprili jest dość w polsce)tak więc szukanie czegokolwiek do gilery czy cagivy to jak igły w.....:)

 

..ślimaki' date=' linki do prędkościomierza to chyba tradycja aprilii ... wszystkim padają :flesje: Tez zamówiłem u chłopaków z Wawy i już go u siebie mają :)

 

 

zajżyj na ten temat http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?p=102059 tez nie mogłem się zdecydować...

 

Własciwie powinienem bronić swojej marki i krzyknąś RS125 !! :flesje: ale z uwagi na posiadane pieniądze polecałbym dla ciebie NSR. Są one sporo tańsze od rsek, a dostępnośc częsci jest nieproównywalna (np. niektóre części do nsr sa produkowane w Polsce 8O ). Nwet biorąc pod uwage to że importerów z włoch naroiło sie na rynku to ceny częśli do cagivy, aprilii są bardzo wysokie w porównaniu z hondą. Za RS przemawiają tylko osiągi oraz wygkąd (to z resztą kwestia gustu).

 

Podsumowując:

1. Jesli patrzysz na cenę oraz dostępność cześci - HONDA NSR 125

2. Jesli na wygląd oraz osiagi - APRILIA RS 125

3. Jesli na same osiągi - CAGIVA MITO125 (chyba ze dozbierasz do 8-9 tyś i weźmiesz tą z oczkami ducati :))

 

Oto moja opinia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super :) dzieki chlopaki za wszystko..

zdecyduje sie na aprilke (prawdopodobnie) Af1/rs 125 ok 92'/93 zeby miec jeszcze troszke kaski na ew. poprawki..

znalazlem tez wczoraj u mnie w miescie w komisie.. Yamahe Tzr 125.. 92' 27tys km .. cena 4800..

co o tym sadzicie?? byl importowany ze szwajcarii ...

 

ojj ciezko bedzie z tym zakupem :D

 

ps. ile kosztuje malowanie calego moto??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tzr nie wypowiadam sie bo nic o nich nie wiem.... tylko tyle ze mi sie nie podpbają :D..

 

a ceny malowania są zróżnicowane ze względu na lakiery jakich użyjesz (i ce3n jakie sobie liczy lakiernik :) )... ale z tego co wiem to za 500-600zł można już całkiem wpożądku pomalować moto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to nie tak najgorzej z tym malowaniem .. :) myslalem ze z 1K pln nie zejdzie...

 

co do tzr.. to wyglada ona bardzo podobnie do Rs-ki z 93/94 :D

przednia lampa identyczna.. :D (tu sie nie koncza podobienstwa.. ale to taki charakterystyczny punkt :D) i chyba jest troszke wieksza niz aprilka..

 

a co z tym przebiegiem?? 27tys?? oplaca sie nawet rozwarzac kupno motorka z takim przebiegiem???

 

 

holla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...