Skocz do zawartości

Wymiana Silnika w MZ 150


Budzik-WGR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanko które nurtuje mnie juz od dluzszego czasu!!!???

Czy da sie zmienic silnik w Mz 150 na silnik od MZ 251???

Czy trzeba wykonac jakies zmiany w ramie??

I czy mozna wtedy takie moto zarejstrowac???

 

Z góry dzieki!!!

Pozdro !!!!!!! :flesje:

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to silnik od 250 się nie zmieści do ramy od 150 bo jest większy i kolanko od wydechy dotykałoby przedniego koła. Dlatego rama w 250 jest dłuższa albo ma inny kąt pochylenia główki ramy, tzn. jedną z tych dwóch rzeczy dokladnie nie pamietam którą :mrgreen:

Od strony formalno-prawnej to pojęcia nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

jesli zalezy ci na wygladzie to opchnij 150 i kup 251 jesli na mocy to opchnij 150 i kup 250 z 85 w dobrym stanie

p.s po ile obecnie stoja 150 bo 251 ok 1500 :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej Rysiek ja nie cvhce nic kupowac!!!

 

Ja zadałem konkretnew pytanie o oczekiwalem konkretnej odpowiedzi tak jak to zrobił nizin!!!

 

Pozdro!!!! :flesje:

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

a masz silnik ze zadajesz takie pytanie ??? jesli masz to poco pytasz ??? jesli nie masz to masz zamiar pewnie takowy kupic ?? a zamiast wydawac pare stow na silnik lepiej sprzedac 150 i kupic 251 i nie martwic sie czy kupujesz silnik ktorego nie zamontujesz do ramy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeeeeeee

 

w sumie to ramy 150 i 251 sa bardzo podobne , rozni je tylko jeden szczegol mianowicie ta od 251 jest o 27mm dluzsza (wydluzono glowna belke ramy zeby kolanko zmiescilo sie za blotnikiem ) , wiec przelozenie silnika bez powarzniejszych przerobek jest nierealne (nie wiem jak ma sie sprawa z mocowaniami silnika ) :mrgreen:

 

pozdro herflik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej kur*** za przeproszeniem ja nie mam zamiaru nic wymieniac I pytam z czystej Ciekawosci :flesje: ............ A pozatym skonczmy ta zbedna gadke ja niechce sie klucic :) i miec weogów na tym Fajnym forum!!!! A wiec jak ktos wie to niech pisze a jak nie to nie i sprawa załatwiona!!!

Pozdrawiam :(

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24
czeeeeeee

 

w sumie to ramy 150 i 251 sa  bardzo podobne , rozni je tylko jeden szczegol  mianowicie ta od 251 jest o 27mm dluzsza (wydluzono glowna belke ramy zeby kolanko zmiescilo sie za blotnikiem ) ,  

pozdro herflik

 

a poco komu tlumik :?: :?: :flesje: :mrgreen: :smile2: :( mniej zeczy do rdzewienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się tylko po co.. 150 jest krótsza od 251 i wstawienie do niej takiego silnika spowoduje że etka bedzie dysponowałą takim nadmiarem mocy że będzie cholernie nie stabilna, trzeba by było nauczyć się tym jeździć..

 

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeeeeeeee

wstawienie do niej takiego silnika spowoduje że etka bedzie dysponowałą takim nadmiarem mocy

 

wybaczcie ale nie moglem sie powstrzymac :mrgreen: :mrgreen:

 

jakim nadmiarem mocy :?: :?: :eek2:

 

to bedzie jakies 21 km na 150 kg wagi i to jest nadmiar :?: :twisted:

 

wedlug mnie nadmiar to 180km na 170 kg wagi :twisted: :twisted:

 

a taka przerobka byla by bardzo interesujaca , fajnie by sie tym po miescie smigalo :mrgreen:

 

pozdro herflik

 

ps.Patrynio nie unoś sie tak :flesje: ja rowniez jestem ciekawy nowych pomyslow i pytam jak mnie cos ciekawi wiec nie ma sie co denerwowac :mrgreen: , a ze czasmi ktos "glupio" odpowie to taki urok Forum i demokracji :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze!!!!

 

tak dla zainteresowanych to wedlug lektury Etz 251 posiada rame od etz 150 wiec podstawowa roznica jaka moze roznic te dwie ramy to sposob montowania silnika a nie ksztalt ramy!!!!!Wiec patrynio jak chcesz to sprubuj bedziesz mial najmocniejsza "150" na forum! :)

 

pozdro

ps.u mnie pizdzi wiatr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeeeeeeee
wstawienie do niej takiego silnika spowoduje że etka bedzie dysponowałą takim nadmiarem mocy

 

wybaczcie ale nie moglem sie powstrzymac :mrgreen: :mrgreen:

 

jakim nadmiarem mocy :?: :?: :eek2:

 

to bedzie jakies 21 km na 150 kg wagi i to jest nadmiar :?: :twisted:

 

wedlug mnie nadmiar to 180km na 170 kg wagi :twisted: :twisted:

 

a taka przerobka byla by bardzo interesujaca , fajnie by sie tym po miescie smigalo :mrgreen:

 

pozdro herflik

 

ps.Patrynio nie unoś sie tak :) ja rowniez jestem ciekawy nowych pomyslow i pytam jak mnie cos ciekawi wiec nie ma sie co denerwowac :mrgreen: , a ze czasmi ktos "glupio" odpowie to taki urok Forum i demokracji :mrgreen:

 

poprostu 150 z tym silnikiem to żyleta, jest krótsza, ciężka do opanowania przy tych 21 KM, 251 to co innego , inna geometria, promień skętu etc..

 

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...