lesli Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 jak sprawdzić miernikiem moduł czy jest dobry jakie ma być przejśćie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Pokaż mi schemat tego CDI to Ci powiem ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesli Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 http://www.motoinfo.yoyo.pl/ 20 od dolu xt-350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 yo! kolega prosil o schemat modulu a nie schemat instalacji, ktora jest dosc prosta. sprawdz opornosc cewki impulsowej, sprawdz wylaczniki 'gaszace' modul, sprawdz cewke zaplonowa. jak wszystko gra to masz padniety modul - cala filozofia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesli Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 na module mam taki numer czy oto chodzi F6T411 prąd z cewki zapłonowej wychodzi na wyłącznik gaszący,niema prądu na przewodzie pomarańczowym co idzie na moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 cyt. prąd z cewki zapłonowej wychodzi na wyłącznik gaszący chyba z modulu? z cewki zaplonowej nic nie 'wychodzi' a przewod pomaranczowy prowadzi do cewki z impulsowym napieciem, z ktorego generowana jest iskra. wedlug schematu od gaszenia jest przewod czarno/bialy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.