kamis-a Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 ej moje moto wkreca sie ładnie i w ogóle tylko nie chce jechac :icon_rolleyes: kazdy mi mówi iz jest to problem tarcz sprzegłowych zreszta zanim sie to stało to strasznie czyms spalonym smierdziało :icon_razz: tylko teraz mam takie pytania, jak rozruznic czy tarcza jest dobra czy zła :icon_rolleyes:?? czy trzeba wymieniac podkładki i sprezyny za kazdym razem a jezeli nie to kiedy?? :icon_razz: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotre Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 serwisówka podaje minimalne wymiary tarcz, przekładek i sprężyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 ej moje moto wkreca sie ładnie i w ogóle tylko nie chce jechac :icon_rolleyes: kazdy mi mówi iz jest to problem tarcz sprzegłowych zreszta zanim sie to stało to strasznie czyms spalonym smierdziało :icon_razz: tylko teraz mam takie pytania, jak rozruznic czy tarcza jest dobra czy zła :icon_rolleyes:?? czy trzeba wymieniac podkładki i sprezyny za kazdym razem a jezeli nie to kiedy?? :icon_razz: pozdrawiam chłopie!jak moto się wkręca a nie ciagnie to sprzegło.w najlepszym przypadku to linka.resszte zobaczysz jak rozbierzesz,co do wymiany.widać będzie gołym okiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Września 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Zużycie tarcz sprzęgłowych rozpoznasz po ich grubości - wystarczy porównać obecną grubość z grubością ocenianą przez serwisówkę. Stan przekładek metalowych rozpoznasz po tym, czy są nadpalone (niebiesko-czarne przebarwienia) lub czy są wykrzywione (łatwo to zdiagnozować). Zużycie sprężyn dość trudno rozpoznać, najlepiej porównać z nowymi, wtedy widać stopień ich zużycia... A z doświadczenia Ci powiem, że najlepiej wymienić kompletne sprzęgło, niestety w naszych warunkach zwykle rozpoczyna się od kombinowania (co czasem daje zadowalające rezultaty, niestety tylko czasem). pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.