Skocz do zawartości

Jaki Naked?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jakoż mam okazję sprzedać swoją bmw f650

postanowiłem jeszcze w tym roku zakupić

kolejne 2oo.

 

Wybór padł na jakiegoś nakeda.

Chciałbym abyście mogli mi

poradzić który

 

Zastanawiam się nad Hornetem, Banditem oraz Sv650

 

do wydania ~8000zł

 

fazer odpada- wygląd czaszy "na siłę" mnie zniechęcił do tego motoru

 

miałem okazję przejechać się na wszystkich 3

 

najbardziej z wyglądu podoba mi się bandit ofc. 600ccm3

honda- moim zdaniem najagresywniejsza

sv 650(oczywiście naked) - czterosuwowy, dwu-cylindrowy, V 90

 

pytanie do was, który i dlaczego?

 

darujcie sobie wypowiedzi typu przecież masz 17 lat i nie masz prawka...

za miesiąc mam egzamin oraz kończę 18 lat. od 10 roku życia jeżdżę przeróżnymi

motorami/samochodami

 

bmw sprzedaje dlatego, ponieważ dają mi za nią ładne pieniążki

a drugi powód: 55 koni i 170km/h już dla mnie to za mało

(może to głupio zabrzmiało ale możecie się domyśleć o co chodzi :P)

 

pozdrawiam :crossy:

Edytowane przez ilcaster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego towarzystwa co wymieniłeś to ja bym wybrał SV 650 dlaczego:

 

- aluminiowa rama, mała masa, generalnie małe moto - Hornet rama grzbietowa, gnie się jak chce, jak kupisz egzemplarz po dzwonie to zapewne będzie zgięta pod bakiem, Bandit - stalowa rama, ciężka i bez polotu,

 

- silnik - jedyna Vka w zestawieniu mimo mniejszej mocy od np. Horneta przyjemnośc z jazdy jak dla mnie dużo większa, fajny kopniak, na 2 biegu bardzo fajnie na kole da się polatać aż do odciny, fajny dzwięk - reszta rzędówki czyli mocno liniowe oddawanie mocy bez fajerwerków, w Bandit dodatkowo silnik chłodzony powietrzem (tańszy w utrzymaniu, regulacja luzu zaworowego śróbkami o ile się nie mylę a nie za pomocą płytek)

 

 

- V-maks - bardzo zbliżone

 

- poręczność SV super się sprawdza w mieście i wszybkim manewrowaniu, na trasie każdy w wersji gołej będzie miał te same wady (chyba że zamierzasz kupić w każdym przypadku wersje z owiewką), Hornet też bardzo poręczny i mały, Bandit dużo większy co ma zapewne swoje plusy bo bardziej komfortowy i możesz kogoś w dalszą drogę zabrać na tył.

 

- zawieszenie - chyba wszędzie na podobnym poziomie Upside Downa nigdzie nie uświadczysz, hamulce to samo, jak dla mnie w każdym przypadku gumowe przewody są do wywalenia i do zastąpienia w stalowym oplocie, dużo większa siła hamowania - sprawdzone na Z 750 :)

 

Wszyrtko zależy do czego moto chcesz używać, jeśli głównie do latania po mieście i wygłupów to SV lub Hornet, jeśłi myślisz o dłuższych trasach i turystyce to moim zdaniem lepiej sprawdzi się Bandit.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak:

 

mam 183 wzrostu, 85 waga

 

naked dlatego ,że większość czasu będę spędzać na mieście oraz dziennie ~80 km do szkoły

 

turystycznie raczej rzadziej będę jeździć ale jest pewne ,że raczej

tą "akcesoryjną" szybkę do moto dokupię

 

wersje tych moto z owiewkami są moim zdaniem po prostu beznadziejne

jedynie sv z owiewką jeszcze jakoś wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja polecam sv z tym samych wzgledow co wymienili poprzednicy :) pamietaj tylko ze jesli bedziesz sie wahal miedzy wersja S a N to S ma clipony a N ma normalna prosta kiere :) pozatym S ma wiekszego maksa za to N lepsze przyspieszenia (roznica przelozen )

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sv ma bardzo piękny dół :)

 

z tego co zauważyłem podczas jazdy to od 2000tyś obrotów ciągnie jak głupia :)

 

pozycja bardziej wyprostowana w wersji N

 

no nic będę musiał się po zastanawiać nad Banditem czy SV

 

dalsze opnie bardzo by mi pomogły

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SV-ki sa bardzo wrazliwe na latanie na gumie ze wzgledu na układ smarowania. Łatwo przytrzec silniczek. Przy kupnie warto zwrócic uwage czy był tak traktowany.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darujcie sobie wypowiedzi typu przecież masz 17 lat i nie masz prawka...

za miesiąc mam egzamin oraz kończę 18 lat. od 10 roku życia jeżdżę przeróżnymi

motorami/samochodami

 

bmw sprzedaje dlatego, ponieważ dają mi za nią ładne pieniążki

a drugi powód: 55 koni i 170km/h już dla mnie to za mało

(może to głupio zabrzmiało ale możecie się domyśleć o co chodzi :P)

 

pozdrawiam :crossy:

 

Masz racje, można sobie darować komentarze. Przecież wiesz lepiej.

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zeby sie czepiac :P to od 10 roku zycia jezdzisz i nikt Ci nie powiedzial ze to motocykl??:P

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 10 roku życia jeżdżę przeróżnymi

motorami/samochodami

 

bmw sprzedaje dlatego, ponieważ dają mi za nią ładne pieniążki

a drugi powód: 55 koni i 170km/h już dla mnie to za mało

 

 

Myslisz ze jazda powyzej 130km/h na nakedzie to przyjemnosc? jak chcez zapie**alac to bierz plastika....

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslisz ze jazda powyzej 130km/h na nakedzie to przyjemnosc? jak chcez zapie**alac to bierz plastika....

 

 

jeździłem,

 

przyjemność to nie jest,

 

dlatego chce typowo miejski motocykl.

 

nie jeżdżę za dużo poza miastem dlatego wybór padł na nakeda

 

zarąbiste przyśpieszenie, pozycja prawie wyprostowana a nie na "srającego kota"

 

dalej zostaje wybór między banditem a sv 650

 

 

rama w sv wygląda trochę śmiesznie, zegary- wygląd beznadziejny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

zarąbiste przyśpieszenie, pozycja prawie wyprostowana a nie na "srającego kota"

 

dalej zostaje wybór między banditem a sv 650

rama w sv wygląda trochę śmiesznie, zegary- wygląd beznadziejny

 

 

Jeśli bandit ma zarąbiste przyspieszenie, to ja nie mam wiecej pytań :flesje:

 

PS. co do pozycji "srającego kota" uwierz, ze nie jest ona taka bez powodu...

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sv ma bardzo piękny dół :)

 

z tego co zauważyłem podczas jazdy to od 2000tyś obrotów ciągnie jak głupia :)

 

pozycja bardziej wyprostowana w wersji N

 

no nic będę musiał się po zastanawiać nad Banditem czy SV

 

dalsze opnie bardzo by mi pomogły

 

pozdrawiam

 

Od 2000 obr/min to sv szarpie jak poyebana. Uzytkowy przedzial to raczej od 3000-4000 obr/min. Chyba, ze mowisz o tej na wytrysku, na tej nie jezdzilem.

A jesli chodzi o opinie to jest kilka tematow z sv 650 w roli glownej, o bandziorze juz nie wspomne, wiec poczytaj i wybierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...