ilcaster Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam, Jakoż mam okazję sprzedać swoją bmw f650 postanowiłem jeszcze w tym roku zakupić kolejne 2oo. Wybór padł na jakiegoś nakeda. Chciałbym abyście mogli mi poradzić który Zastanawiam się nad Hornetem, Banditem oraz Sv650 do wydania ~8000zł fazer odpada- wygląd czaszy "na siłę" mnie zniechęcił do tego motoru miałem okazję przejechać się na wszystkich 3 najbardziej z wyglądu podoba mi się bandit ofc. 600ccm3 honda- moim zdaniem najagresywniejsza sv 650(oczywiście naked) - czterosuwowy, dwu-cylindrowy, V 90 pytanie do was, który i dlaczego? darujcie sobie wypowiedzi typu przecież masz 17 lat i nie masz prawka... za miesiąc mam egzamin oraz kończę 18 lat. od 10 roku życia jeżdżę przeróżnymi motorami/samochodami bmw sprzedaje dlatego, ponieważ dają mi za nią ładne pieniążki a drugi powód: 55 koni i 170km/h już dla mnie to za mało (może to głupio zabrzmiało ale możecie się domyśleć o co chodzi :P) pozdrawiam :crossy: Edytowane 31 Sierpnia 2009 przez ilcaster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Z tego towarzystwa co wymieniłeś to ja bym wybrał SV 650 dlaczego: - aluminiowa rama, mała masa, generalnie małe moto - Hornet rama grzbietowa, gnie się jak chce, jak kupisz egzemplarz po dzwonie to zapewne będzie zgięta pod bakiem, Bandit - stalowa rama, ciężka i bez polotu, - silnik - jedyna Vka w zestawieniu mimo mniejszej mocy od np. Horneta przyjemnośc z jazdy jak dla mnie dużo większa, fajny kopniak, na 2 biegu bardzo fajnie na kole da się polatać aż do odciny, fajny dzwięk - reszta rzędówki czyli mocno liniowe oddawanie mocy bez fajerwerków, w Bandit dodatkowo silnik chłodzony powietrzem (tańszy w utrzymaniu, regulacja luzu zaworowego śróbkami o ile się nie mylę a nie za pomocą płytek) - V-maks - bardzo zbliżone - poręczność SV super się sprawdza w mieście i wszybkim manewrowaniu, na trasie każdy w wersji gołej będzie miał te same wady (chyba że zamierzasz kupić w każdym przypadku wersje z owiewką), Hornet też bardzo poręczny i mały, Bandit dużo większy co ma zapewne swoje plusy bo bardziej komfortowy i możesz kogoś w dalszą drogę zabrać na tył. - zawieszenie - chyba wszędzie na podobnym poziomie Upside Downa nigdzie nie uświadczysz, hamulce to samo, jak dla mnie w każdym przypadku gumowe przewody są do wywalenia i do zastąpienia w stalowym oplocie, dużo większa siła hamowania - sprawdzone na Z 750 :) Wszyrtko zależy do czego moto chcesz używać, jeśli głównie do latania po mieście i wygłupów to SV lub Hornet, jeśłi myślisz o dłuższych trasach i turystyce to moim zdaniem lepiej sprawdzi się Bandit. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilcaster Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Powiem tak: mam 183 wzrostu, 85 waga naked dlatego ,że większość czasu będę spędzać na mieście oraz dziennie ~80 km do szkoły turystycznie raczej rzadziej będę jeździć ale jest pewne ,że raczej tą "akcesoryjną" szybkę do moto dokupię wersje tych moto z owiewkami są moim zdaniem po prostu beznadziejne jedynie sv z owiewką jeszcze jakoś wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 ja polecam sv z tym samych wzgledow co wymienili poprzednicy :) pamietaj tylko ze jesli bedziesz sie wahal miedzy wersja S a N to S ma clipony a N ma normalna prosta kiere :) pozatym S ma wiekszego maksa za to N lepsze przyspieszenia (roznica przelozen ) Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilcaster Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 sv ma bardzo piękny dół :) z tego co zauważyłem podczas jazdy to od 2000tyś obrotów ciągnie jak głupia :) pozycja bardziej wyprostowana w wersji N no nic będę musiał się po zastanawiać nad Banditem czy SV dalsze opnie bardzo by mi pomogły pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 SV-ki sa bardzo wrazliwe na latanie na gumie ze wzgledu na układ smarowania. Łatwo przytrzec silniczek. Przy kupnie warto zwrócic uwage czy był tak traktowany. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 darujcie sobie wypowiedzi typu przecież masz 17 lat i nie masz prawka... za miesiąc mam egzamin oraz kończę 18 lat. od 10 roku życia jeżdżę przeróżnymi motorami/samochodami bmw sprzedaje dlatego, ponieważ dają mi za nią ładne pieniążki a drugi powód: 55 koni i 170km/h już dla mnie to za mało (może to głupio zabrzmiało ale możecie się domyśleć o co chodzi :P) pozdrawiam :crossy: Masz racje, można sobie darować komentarze. Przecież wiesz lepiej. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilcaster Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 tak dokładnie wiem lepiej ile i jak potrafię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 a zeby sie czepiac :P to od 10 roku zycia jezdzisz i nikt Ci nie powiedzial ze to motocykl??:P Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 gsx 750 ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) od 10 roku życia jeżdżę przeróżnymi motorami/samochodami bmw sprzedaje dlatego, ponieważ dają mi za nią ładne pieniążki a drugi powód: 55 koni i 170km/h już dla mnie to za mało Myslisz ze jazda powyzej 130km/h na nakedzie to przyjemnosc? jak chcez zapie**alac to bierz plastika.... Edytowane 31 Sierpnia 2009 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Mimo wszystko polecam bandyte, moto wytrzymale i solidny silniczek o wystarczajacej ilosci kucy gwarantuje mile doznania z jazdy.... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilcaster Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Myslisz ze jazda powyzej 130km/h na nakedzie to przyjemnosc? jak chcez zapie**alac to bierz plastika.... jeździłem, przyjemność to nie jest, dlatego chce typowo miejski motocykl. nie jeżdżę za dużo poza miastem dlatego wybór padł na nakeda zarąbiste przyśpieszenie, pozycja prawie wyprostowana a nie na "srającego kota" dalej zostaje wybór między banditem a sv 650 rama w sv wygląda trochę śmiesznie, zegary- wygląd beznadziejny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) zarąbiste przyśpieszenie, pozycja prawie wyprostowana a nie na "srającego kota" dalej zostaje wybór między banditem a sv 650 rama w sv wygląda trochę śmiesznie, zegary- wygląd beznadziejny Jeśli bandit ma zarąbiste przyspieszenie, to ja nie mam wiecej pytań :flesje: PS. co do pozycji "srającego kota" uwierz, ze nie jest ona taka bez powodu... Edytowane 31 Sierpnia 2009 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 sv ma bardzo piękny dół :) z tego co zauważyłem podczas jazdy to od 2000tyś obrotów ciągnie jak głupia :) pozycja bardziej wyprostowana w wersji N no nic będę musiał się po zastanawiać nad Banditem czy SV dalsze opnie bardzo by mi pomogły pozdrawiam Od 2000 obr/min to sv szarpie jak poyebana. Uzytkowy przedzial to raczej od 3000-4000 obr/min. Chyba, ze mowisz o tej na wytrysku, na tej nie jezdzilem. A jesli chodzi o opinie to jest kilka tematow z sv 650 w roli glownej, o bandziorze juz nie wspomne, wiec poczytaj i wybierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.