lucjan12345 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam! Kupiłem motocykl bez regulatora napięcia. Sprowadziłem regulator z Anglii, podłączyłem przez chwile ładowanie było. Po chwili kabel który wychodzi z regulatora wystrzelił z wtyczki. Dorobiłem wiec nową końcówkę przeczyściłem styki i ładowanie jest:) Pojechałem się przejechać kawałek. W garażu okazało się ze motorek nie kręci od tego momentu ładowanie znikło na amen. Sprawdziłem wszystko i okazało się że czerwono-biały kabel, który wcześniej wystrzelił, miał zwarcie z masą. Czerwono-biały kabel wychodzi z regulatora, przechodzi przez wrzutnik do rozrusznika i 30 amperowy bezpiecznik. Zwarcie powstaje w tym wrzutniku wiec ładowanie poprowadziłem omijając wrzutnik. Niestety nic to nie dało. Wszystkie bezpieczniki są dobre. Podaje niżej adres ze schematem instalacji (cb 650 ) http://www.motoinfo.yoyo.pl/ Ja już jestem bezsilny i każda rada jest dla mnie cenna. Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 tak na szybko i z doświadczeń - musisz sprawdzić przede wszystkim czy regulator jest jeszcze sprawny. Kompletny service manual do tego moto: http://cosky0.tripod.com/ http://cosky1.tripod.com/ Sprawdzanie regulatora: http://cosky1.tripod.com/imagelib/sitebuil...&target=tlx_new Jeżeli regulator jest w porzo, to musisz sprawdzić instalację, krok po kroku. Zdarza się że pada uzwojenie alternatora. Sprawdza się omomierzem http://cosky1.tripod.com/imagelib/sitebuil...&target=tlx_new Elektryka jest w zasadzie prosta, jak komputer - albo 0 albo 1, trzeba tylko cierpliwie i dokładnie sprawdzić. Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 (...) Elektryka jest w zasadzie prosta, jak komputer - albo 0 albo 1, trzeba tylko cierpliwie i dokładnie sprawdzić. Albo 0,8 jak są brudne styki i teraz szukaj mistrzu spadków napięć... Z opisu (zwarcie wyjścia regulatora do masy), na szybko mogę obstawić uwalenie mostka prostowniczego w regulatorze, z tym że nie widzi mi się jakoś zwarcie w przekaźniku rozrusznika, które nie powoduje uwalenia głównego bezpiecznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Albo 0,8 jak są brudne styki i teraz szukaj mistrzu spadków napięć... Ano właśnie dlatego jest to stosunkowo proste, bo miernik i szpilki w łapę i znajdziesz gdzie go boli. Może zbyt skróciłem myślowo, ale jak się sprawdza kabelek po kabelku to w sumie łatwo (ale pracochłonne) się dochodzi do problemu. No i jak kumasz inglisz to nieustająco polecam to forum - najlepsze w sieci dla Hond SOHC. http://forums.sohc4.net/ Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.