leoadko Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Wymieniałem świece podmieniłem rozrusznik i nic... kable rozrusznik aku można też wykluczyć bo jak stykam śrubokrętem na przekaźniku kable to moto również nie pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 A kompresję mierzyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoadko Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 nie mierzyłem, ale myślę że nie ma takiej potrzeby jeśli odpalę na pych i nim jeżdżę. Jest tak samo mocny jak zawsze nie stracił mocy odkąd to się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 nie mierzyłem, ale myślę że nie ma takiej potrzeby jeśli odpalę na pych i nim jeżdżę. Jest tak samo mocny jak zawsze nie stracił mocy odkąd to się stało. Poważna sprawa.jezeli twierdzisz że wszystko sprawdziłeś i jest ok.to ja jednak upieram się przy rozruszniku.nie wiem jaki tam jest typ ale jeśli zwykły ,to tak czy tak problem tkwi w tym że pobiera za dużo prądu.sprawdz jeszcze raz rozrusznik.może być przyczyna w przebiciu na obudowę,tzn.tulejki są zużyte i robią zwarcie na masę.pozdr.i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 A ja uprę się przy tym żebyś sprawdził kompresję. Miałem kiedyś identyczny problem. Mogłem kopać i kopać a na pych moto odrazu łapało. Ciepłe ładnie paliło i chodziło też bardzo dobrze. Powodem właśnie okazała się słaba kompresja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 A ja uprę się przy tym żebyś sprawdził kompresję. Miałem kiedyś identyczny problem. Mogłem kopać i kopać a na pych moto odrazu łapało. Ciepłe ładnie paliło i chodziło też bardzo dobrze. Powodem właśnie okazała się słaba kompresja. a co ma kompresja do iskry?? :banghead: a tu mogą być już zdarte szczotki, które dają przebicie i braknie prądu na iskrę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Ja o iskrze nic nie pisałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Ale autor tematu pisał, że kręcąc rozrusznikiem nie ma iskry. Ja bym się upierał, że to akumulator. Możesz spróbować podłączyć go klemami do samochodu i wtedy zobaczyć, bo skoro piszesz że na akku masz 12V a powinno byc kolo 13-14, a przy rozruchu spada do 10V to coś nie tak. Może 10V to za mało do poprawnej pracy modułu i reszty elektroniki. Logicznie można pomyśleć, że jak kręcisz i w momencie kiedy puszczasz rozrusznik silnik jeszcze ma jakąś bezwładność i tym momencie pojawia się iskra. Moja rada -> powalcz z Akusem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoadko Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Tak więc sam znalazłem odpowiedź na moje pytanie wczoraj podmieniłem moduł zapłonowy od drugiego takiego moto i odpalił za pierwszym dotknięciem guzika . Padł moduł CDI Dzięki wszystkim za odpowiedzi i pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.