Gieno Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Witam kolegów. Mam pewien problem, może ktoś mi coś doradzi, ewentualnie skieruje do specjalisty. Posiadam motocykl Honda CB 1300 z 2003 r. z imobilajzerem HISS. Wszystko jest super, poza tym, że mam do motocykla tylko jeden kluczyk z działającym imobilajzerem. Byłem w serwisie Hondy w Warszawie przy ul. Witolińskiej, gdzie panowie stwierdzili, że nie mogą mi zaprogramować nowego kluczyka, ponieważ moduł z Hondy ma możliwość zaprogramowania tylko 4 kluczyków i już zostało to wczesniej wykorzystane. Według serwisanta z Hondy jedyna możliwość na chwilę obecną to albo jeździć z jednym kluczykiem (co czynię) albo wymieniać moduł na nowy wraz ze wszystkimi kluczykami, o kosztach nie będę lepiej wspominał. W związku z powyższym mam następujące pytania: 1) czy specjalista z hondy przypadkiem mnie nie nabiera? wydaje mi się to dziwne, że nie można powiedzmy "zresetować" modułu lub coś podobnego. 2) czy znacie warsztat lub kogoś kto może mi pomóc i dorobić dodatkowy kluczyk, który działał by prawidłowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 W Poznaniu koszt ok 700-800 zł. Namiar na firmę znajdziesz w dziale Reklama. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gieno Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 W Poznaniu koszt ok 700-800 zł. Sprawdziłem, koszt dorobienia kluczyka to 1000 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 A w Hondzie ile Ci powiedzieli? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 W Rzeszowie koleś dorabia jakieś klony - tylko nie wygladają jak orginały tylko jak duzy kluczyk samochodowy. Info nie sprawdzone ale sie wywiadywałem jak kiedyś chciałem dorobić HISSa do V-Teca. Koszt to 400 zł ( 2007 rok) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Według serwisanta z Hondy jedyna możliwość na chwilę obecną to albo jeździć z jednym kluczykiem (co czynię) albo wymieniać moduł na nowy wraz ze wszystkimi kluczykami, o kosztach nie będę lepiej wspominał. Nie wiem jak to jest z ilością programowań kluczyka na module , i ile sztuk można . taki sam miałem problem , kluczyk zamawiałem w MOTO REX w Poznaniu ul. Bukowska , i tam też na miejscu zaprogramowali mi go . koszty to surówka kluczyka 120zł ,nacie wzoru kluczyka 20zł , i kodowanie 100zł takie koszty poniosłem . ps. jak będziesz zamawiał surówkę to się dowiedz jaki masz kluczyk bo są 2 rodzaje krótszy i dłuższy . do cbr-ki. przychodzi dłuższy ,a do twojego :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Nie wiem jak to jest z ilością programowań kluczyka na module , i ile sztuk można . taki sam miałem problem , kluczyk zamawiałem w MOTO REX w Poznaniu ul. Bukowska , i tam też na miejscu zaprogramowali mi go . koszty to surówka kluczyka 120zł ,nacie wzoru kluczyka 20zł , i kodowanie 100zł takie koszty poniosłem . ps. jak będziesz zamawiał surówkę to się dowiedz jaki masz kluczyk bo są 2 rodzaje krótszy i dłuższy . do cbr-ki. przychodzi dłuższy ,a do twojego :icon_question: Fiodor, a musiałeś być motocyklem czy programowali z kluczyka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Fiodor, a musiałeś być motocyklem czy programowali z kluczyka? Byłem moto , jak się umawiałem to się pytałem czy muszę być motocyklem odpowiedz była taka że bez moto nie zaprogramują . jak się dowiadywałem to każdy mówił że drogo , koleś powiedział o MOTO REX mi ,bo też u nich robił kluczyk . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gieno Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Byłem moto , jak się umawiałem to się pytałem czy muszę być motocyklem odpowiedz była taka że bez moto nie zaprogramują . Ja również byłem w serwisie hondy, oczywiście motocyklem, tylko że serwisant nie potrafił mi zaprogramować kluczyka i mówił mi, że jest ograniczenie w ilości zaprogramowanych kluczyków do czterech i prawdopodobnie dlatego nie udało się zaprogramować kolejnego. Koszt wymiany modułu w serwisie Hondy wraz ze wszystkimi zamkami łącznie ze stacyjką to 3000 zł. Dorobienie nowego kluczyka w Poznaniu - 1000 zł, niestety samodzielnie muszę wymontować moduł (a nie umiem) i przesłać do Poznania. Na chwilę obecną pilnuję kluczyka jak oka w głowie i odkładam pieniądze, ale na nową oponę i nowy kask. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Byłem moto , jak się umawiałem to się pytałem czy muszę być motocyklem odpowiedz była taka że bez moto nie zaprogramują . jak się dowiadywałem to każdy mówił że drogo , koleś powiedział o MOTO REX mi ,bo też u nich robił kluczyk . A podpinali się pod komputer? Czy oni w ogóle na dobrą sprawę potrzebują ten motocykl? Bo słyszałem, że muszą wsadzić nowy kluczyk podczas programowania do stacyjki, żeby zgrać. Pytam bo mam już dociętą surówkę, ale jakoś nie mam czasu do nich motocyklem podjechać bo mnie wku*wia jazda po mieście moto :icon_evil: :evil: :banghead: Ja również byłem w serwisie hondy, oczywiście motocyklem, tylko że serwisant nie potrafił mi zaprogramować kluczyka i mówił mi, że jest ograniczenie w ilości zaprogramowanych kluczyków do czterech i prawdopodobnie dlatego nie udało się zaprogramować kolejnego. Koszt wymiany modułu w serwisie Hondy wraz ze wszystkimi zamkami łącznie ze stacyjką to 3000 zł. Dorobienie nowego kluczyka w Poznaniu - 1000 zł, niestety samodzielnie muszę wymontować moduł (a nie umiem) i przesłać do Poznania. Na chwilę obecną pilnuję kluczyka jak oka w głowie i odkładam pieniądze, ale na nową oponę i nowy kask. A czy we Warszawie macie tylko jednego dealera Hondy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Bo słyszałem, że muszą wsadzić nowy kluczyk podczas programowania do stacyjki, żeby zgrać. Dobrze słyszałeś :bigrazz: Cała operacja programowania trwa ok 30min . podczas programowania zaproszono mnie na kawkę , także nie zabardzo wiem co w jakiej kolejności , ważne że działa :lalag: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Dobrze słyszałeś :bigrazz: Cała operacja programowania trwa ok 30min . podczas programowania zaproszono mnie na kawkę , także nie zabardzo wiem co w jakiej kolejności , ważne że działa :lalag: . Bo w sumie myślałem, że można programować z samego kluczyka jak np. w autach. Pytałem jeszcze jakiegoś magika, który programuje kluczyki bo miałem bliżej do niego, ale powiedział, że musiałby się podpiąć pod komputer w moto, a niech mi wypie*dala nikt mi nie będzie rogrzebywał moto. Fiodor, w MotoRexie zaprosili Cię na kawę? :icon_eek: :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) Vector dowiadywałem się u różnych magików , tych co właśnie zajmują się dorabianiem kluczyków do aut , to gościu powiedział że ten hiss to jest hujostwo , i nie da się zaprogramować tak jak samochodowego . Miał jakiś czytnik kodów gdzie wkłada kluczyk i rozpoznaje w jakim systemie kodowany ,sprawdził i powiedział TYLKO SERWIS niżej w linkach opis kodowania kluczyka http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=968 http://translate.google.pl/translate?hl=pl...om.microsoft:pl ps. A co niechętnie zapraszają na kawkę , obsłużony zostałem spoko :clap: Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez 7FIODOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Hm, czyli można nawet samemu to zrobić. Ten rusek niezły kombinator :biggrin: Ciekawe ile kosztuje taka pierdółka u Hondy. To by się nawet i przydało na przyszłość. Ciekawe czy w taki sam sposób robią to w salonie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopi800 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam kolegów. Mam pewien problem, może ktoś mi coś doradzi, ewentualnie skieruje do specjalisty. Posiadam motocykl Honda CB 1300 z 2003 r. z imobilajzerem HISS. Wszystko jest super, poza tym, że mam do motocykla tylko jeden kluczyk z działającym imobilajzerem. Byłem w serwisie Hondy w Warszawie przy ul. Witolińskiej, gdzie panowie stwierdzili, że nie mogą mi zaprogramować nowego kluczyka, ponieważ moduł z Hondy ma możliwość zaprogramowania tylko 4 kluczyków i już zostało to wczesniej wykorzystane. Według serwisanta z Hondy jedyna możliwość na chwilę obecną to albo jeździć z jednym kluczykiem (co czynię) albo wymieniać moduł na nowy wraz ze wszystkimi kluczykami, o kosztach nie będę lepiej wspominał. W związku z powyższym mam następujące pytania: 1) czy specjalista z hondy przypadkiem mnie nie nabiera? wydaje mi się to dziwne, że nie można powiedzmy "zresetować" modułu lub coś podobnego. 2) czy znacie warsztat lub kogoś kto może mi pomóc i dorobić dodatkowy kluczyk, który działał by prawidłowo? Cześć Gieno! Chyba muszę cię zmartwić - czytałem dokładnie swoją oryginalną niemiecką instrukcję od mojej CBR 1100XX i pamiętam, że było napisane , iż maksymalnie można mieć 4 kluczyki (tzn. można dorobić tylko 2 dodatkowe oprócz oryginalnych). System HISS nie pozwala na więcej. W przypadku zgubienia wszystkich 4 szt. pozostaje zamówienie nowego modułu sterującego. W celu dorobienia należy mieć z sobą kluczyk i motocykl. Na twoim miejscu nie przejmowałbym się teraz, tylko dopiero wtedy, gdy zgubisz ten jedyny kluczyk. Poza tym możesz poszukać używanego modułu z wersji amerykańskiej - te nie mają żadnego immobilisera. Pozdrawiam Kopi Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez kopi800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.