Skocz do zawartości

CB 400T


Gość zenoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

niedawno kupiłem CB400 z '83 i wszystko pięknie tylko czasem (zbyt często) przed odpaleniem albo zaraz po leje mi się benzyna z gaźników (z tych gumowych "odprowadzaczy"), nawet potrafi prawie pełnym ciurkiem, potem po parunastu sekundach przestaje .... mam pytanie: czy to wina kranika czy niewyregulowanych gaźników? gaźniki były niedawno zmieniane przez poprzedniego własciciela...... i jeszcze jedna sprawa: czy w starszych motocyklach jeśli nie zakręce kranika na postój (nawet kilka minut) to benzyna dalej leci do gaźników? w nowszym na chwilowy parking nic nie musiałem zakręcać a tutaj tak, nie wiem czy ten typ tak ma czy co?

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo jest taki syf w komorach pływakowych, że się zaworki nie domykają.. :cool:

Mi się kiedyś w CJ w jednym gaźniku jakiś skur... zalągł i trzy razy mi blokował zaworek. Efekt wiadomy - gaźnik się posikał, a motocykl zdychał. Pomógł filtr paliwa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat przerabialem tydzien temu w XT600.

Gaznik zasyfiony (efekt tankowania w Rosji??) i jedna mala uszczeleczka juz cos nie bardzo.

Przy okazji krocce ssace sie pozegnaly i trzeba bylo kupic nowe (prawie 300zl) :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...