Gość zenoo Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 niedawno kupiłem CB400 z '83 i wszystko pięknie tylko czasem (zbyt często) przed odpaleniem albo zaraz po leje mi się benzyna z gaźników (z tych gumowych "odprowadzaczy"), nawet potrafi prawie pełnym ciurkiem, potem po parunastu sekundach przestaje .... mam pytanie: czy to wina kranika czy niewyregulowanych gaźników? gaźniki były niedawno zmieniane przez poprzedniego własciciela...... i jeszcze jedna sprawa: czy w starszych motocyklach jeśli nie zakręce kranika na postój (nawet kilka minut) to benzyna dalej leci do gaźników? w nowszym na chwilowy parking nic nie musiałem zakręcać a tutaj tak, nie wiem czy ten typ tak ma czy co? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Nie to wina zaworków gaźników lub zbyt wysokiego poziomu w gażniku tak czy inaczej serwisówka w łape i ustawiasz najpierw poziom a jesli dalej bedzie sie lało wymiana zaworków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Sprawdź w jaki sposób jest ograniczony ruch pływaka w komorze. Być może tu leży przyczyna - pływak nie domyka zaworu bo nie może podnieść się wyżej i paliwo się przelewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Albo jest taki syf w komorach pływakowych, że się zaworki nie domykają.. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenoo Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 dzięki... sprawdzę pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Albo jest taki syf w komorach pływakowych, że się zaworki nie domykają.. :cool: Mi się kiedyś w CJ w jednym gaźniku jakiś skur... zalągł i trzy razy mi blokował zaworek. Efekt wiadomy - gaźnik się posikał, a motocykl zdychał. Pomógł filtr paliwa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Temat przerabialem tydzien temu w XT600. Gaznik zasyfiony (efekt tankowania w Rosji??) i jedna mala uszczeleczka juz cos nie bardzo. Przy okazji krocce ssace sie pozegnaly i trzeba bylo kupic nowe (prawie 300zl) :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Przy okazji krocce ssace sie pozegnaly i trzeba bylo kupic nowe (prawie 300zl) :banghead: to co Ty tam wlales ?? :icon_rolleyes: Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.