Skocz do zawartości

DRZ wymiana tłoka/pierscieni


lionix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam taki problem- w mojej DRZ S 2001 przebieg ok. 20-30k, chyba padly pierscienie. No i popluł olejem do odmy. Do tego, nie odpalal i nie trzymal obrotow. No i tak se pomyslalem- kasy ni ma, to moze, jesli tlok bedzie w dobrym stanie, wymienic same pierscienie ? Gdzie takie dostac?

 

Co o tym myslicie?

aha, i jak sprawdzic czy oryginalny, automatyczny napinacz rozrzadu dziala?

 

dzieki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, tylko u mnie to na serio kasy ni ma :( Mam do remontu pewno pół silnika, a mam dokładnie 6 zł 67 groszy... :(

 

Dzisiaj to rozbiore, zobaczymy...ale znając siebie i moje szczęscie, to na 100% i pewno korba

 

@edit

Pierscien pekl, nicasil zalatwiony. Korba o dziwo OK. W 2009 juz nie pojezdze, remont okolo 2500 (opony, naped, cylek, uszczelki, filtr)

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...