lionix Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Witam Mam taki problem- w mojej DRZ S 2001 przebieg ok. 20-30k, chyba padly pierscienie. No i popluł olejem do odmy. Do tego, nie odpalal i nie trzymal obrotow. No i tak se pomyslalem- kasy ni ma, to moze, jesli tlok bedzie w dobrym stanie, wymienic same pierscienie ? Gdzie takie dostac? Co o tym myslicie? aha, i jak sprawdzic czy oryginalny, automatyczny napinacz rozrzadu dziala? dzieki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Najpierw sprawdź głowice, luzy zaworowe, prowadnice, uszczelniacze - jak będzie ok zacznij mysleć o tłoku i pierścienach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 kup napinacz ręczny na allegro koszt około 150 zł. podobno te automatyczne są do bani i czasami puszczają. sam się do tego przymierzam ale jak zauważyłeś "kasy ni ma" a innych wydatków sporo. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 (edytowane) Heh, tylko u mnie to na serio kasy ni ma :( Mam do remontu pewno pół silnika, a mam dokładnie 6 zł 67 groszy... :( Dzisiaj to rozbiore, zobaczymy...ale znając siebie i moje szczęscie, to na 100% i pewno korba @edit Pierscien pekl, nicasil zalatwiony. Korba o dziwo OK. W 2009 juz nie pojezdze, remont okolo 2500 (opony, naped, cylek, uszczelki, filtr) Edytowane 14 Sierpnia 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.