Pegaz Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam, Zauwazylem ze jak wsiadam na motocykl to slychac "sykniecie". Sadze ze jest to tylny amortyzator, bo nic innego nie przychodzi mi do glowy. Wczesniej na to nie zwracalem uwagi. Sygniecie jest wowczas jak jest mocniejsze klapniecie tylkiem, natomiast przy normalnym posadzeniu sie nic nie slychac. Moze jest jakis zawor cisnieniowy? Wyglada na to ze amortyzator pracuje poprawnie. Zadne regulcje nie byly wykonywane. Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez Pegaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Jak działa normalnie to nie pękaj. I jeśli nie ma wycieków żadnych. A poprawnie działający amorek to taki co nie buja na nierównościach, a na postoju naciśnij tył motocykla mocno i puść, jeśli odbija bardzo szybko do góry to zbliża się jego koniec, jeśli odbija powoli, nie gwałtownie to spoczko. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pegaz Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Jak działa normalnie to nie pękaj. I jeśli nie ma wycieków żadnych. A poprawnie działający amorek to taki co nie buja na nierównościach, a na postoju naciśnij tył motocykla mocno i puść, jeśli odbija bardzo szybko do góry to zbliża się jego koniec, jeśli odbija powoli, nie gwałtownie to spoczko. Wyciekow nie ma. Ale czy to nie jest amortyzator pneumatyczny? Wlasnie nic nie buja na nierownisciach i wyglada na to ze pracuje poprawnie. Ale skad to sykniecie, tak jakby gdzies bokiem powietrze przy obcizeniu uciekalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Wyciekow nie ma. Ale czy to nie jest amortyzator pneumatyczny? Wlasnie nic nie buja na nierownisciach i wyglada na to ze pracuje poprawnie. Ale skad to sykniecie, tak jakby gdzies bokiem powietrze przy obcizeniu uciekalo. Dziura w kanapie ! :icon_mrgreen: :biggrin: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Syknięcie może być, to nic złego. Są to dźwięki z wnętrza amorka. Tak też jest w samochodach, czasem słychać wyraźne syknięcie gdy fura wjeżdża np. na krawężnik czy coś. Jak Twój amorek działa jak powinien to nie panikuj, po prostu jeździj. Jak zacznie bujać na nierównościach i wyrzucać pasażera w kosmos to zacznij się martwić, o amorek, nie o pasażera oczywiście. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pegaz Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Syknięcie może być, to nic złego. Są to dźwięki z wnętrza amorka. Tak też jest w samochodach, czasem słychać wyraźne syknięcie gdy fura wjeżdża np. na krawężnik czy coś. Jak Twój amorek działa jak powinien to nie panikuj, po prostu jeździj. Jak zacznie bujać na nierównościach i wyrzucać pasażera w kosmos to zacznij się martwić, o amorek, nie o pasażera oczywiście. :biggrin: Dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.