czapa11_PL Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Witam . Chodzi o to , że przyjechaniu nią z pracy postanowiłem zrobić kierunki gdyż stary przerywacz się zużył . Lecz przy podpinaniu nowego doszło do małego zwarcia . Wszystkie światła są , rozrusznik kręci a iskry brak . Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 moduł? co zwarłeś dokładnie? i jaki to model XT? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapa11_PL Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 (edytowane) xt 600 tenere z 86 . Sa 3 kable do przerywacza kierunkowego i dwa sie na chwile zwarły . Ale bezpiecznik w porządku , światła i reszta jest opruócz iskry . Wie ktoś może ile omów powinno być przy pomiarze rezystencji wtórnej cewki zapłonowej a ile przy rezystencji pierwotnej ? Edytowane 13 Sierpnia 2009 przez czapa11_PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 cewki zaplonowej nie uszkodzisz takim zwarciem-- prawdopodobnie podales stale napiecie na CDI --a to juz gorsza sprawa==== cewki ladujacej CDI tez nie uszkodzisz zwarciem poniewaz ma wysoka rezystancje....pozostaje nadpaony przewod lub uszkodzone CDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.