wojtek2812 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Akumulator sie raczej od gleby nie popsuje Mój kuzyn miał przypadek w swojej cebrze taki, że przejechał ok 20 km po dziurawej drodze, zgasił motocykl, później z rozrusznika go nie odpalił. Kontrolki świeciły, a przy kręceniu rozrusznikiem przygasały. Napięcie spadało poniżej 5V co nie jest normalne. Rozebraliśmy nawet rozrusznik i przeczyściliśmy komutator bo niemożliwym wydawało się nam żeby nowy akumulator szlag trafił. Uszkodzona została cela w aku. Po wymianie baterii wszystko jest w porzadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrobekw Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 przekaznik nie stukal. motor pojechal dzisiaj do znajomego mechanika. motor na boku pracowal 2-3sekundy i zgasl. jak juz bede wiedzial co sie stalo to napisze. niestety miernika nie posiadam wiec nie mialem jak sprawdzic ladowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 O zatarciu nie ma mowy po kilku sekundach pracy!W sradzie powinien być czujnik przechyłu i on wyłącza silnik przy glebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrobekw Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 probowalem go raz odpalic na pych z 2 ale kolo bylo sztywne, podobno to nie jest dobrze jak tak jest. odpalanie mialo miejsce po pierwszej probie odpalenia po wypadku. mysle ze niedlugo bede wiedzial o co chodzi i dam znac. a jesli chodzi o ten czujnik, na jakies zasadzie on dziala?powinien odrazu odcinac zaplon czy po jakims czasie?? ps.niektorym osobo moze niespodobac sie albo wydac smieszne ze odpalalem na pych raz ale niestety nie znam sie bardzo na motorach, dopiero sie w tym poznaje pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 hmm ale jak go próbowałeś odpalać sam? biegłeś obok i skakałeś? To nie WSK :crossy: to że koło się nie obracało to normalka nawet na 2 biegu.. mogłeś spróbować naładować to aku albo nowe wsadzić.. ale skoro już oddałeś do mechaniora to czekamy na info bo sam ciekaw jestem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 ot i podsumowanie tematu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjr1 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 No i jak tam maszyna? Zdrowa już? Co w końcu było? - podziel się doświadczeniem. czuwaj! major Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrobekw Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 no witam panowie. motor juz w domu. co dolegalo: zalane swiece, jakis przekaznik padl(nie pamietam jaki) rozrusznik kompletnie sie zawiesil wiec jest teraz nowy, do tego regulacja zaworow odrazu zostala zrobiona. motorek jezdzi o wiele lepiej. najgorsze jest to ze jest problem z przednia owiewka bo wylamane ma zaczepy i lata na boki.dzisiaj bede kombinowac zeby jakos to wzmocnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.