Manulo Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 a masz jakies fotki odnosnie wymiany uszzcelnaiczy bo myle aby samemu go uniesc do góry jakos i samemu wymienic bo chca za to 150 zł jak to juz robiłes jakies wskazówki no i jaki olej kupic taki jak zalecaja 10w czy ten twardszy 15w Opis wymiany uszczelniaczy jest w aktualnym ŚM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 26 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 a napiszcze mi jeszcze gie ja w tej maszynie mam filtr paliwa bo szukałem ale nie moge znalesc gdzies go ukryto czy wogule nie ma ???? dzieki za materiał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aygor Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 Filtr paliwa znajduje się między bocznymi puszkami, za plastikową osłoną.W załączniku foto. To następne piwo;-)W tym tempie morze będziesz musiał sprzedać moto żeby się wykupić piwem?Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 eh chlopaki tylko nie pomylcie śrub...bo z tych ilustracji nic nie wynika...ja bym oddał do serwisu.....he he...nie no dobra nabijam się...Aygor chłopaku masz może całą serwisówkę w postaci skanów i możesz udostępnić?...dobrze by było.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 26 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 no to by było spoko jak bym miął taka serwisówke skad ja masz ja nic nie mam zadnych dokładnych danych co do moto wiec kiepsko jak bys mógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aygor Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 Panowie, serwisówkę mam tylko w formie książki i skanu całości nie posiadam. Gdybym miał ją skanować (każda kartkę), boję się, że sezon minąłby mi przy kompie. A tego nie mogę zrobić – sorki (488 stron).Książkę kupiłem od gostka z Allegro, chyba gdzieś za około 100zł.. Polecam wydawnictwo CLYMER, ponieważ jest uznanym wśród wielu serwisantów. Można ją kupić też na aukcjach ebay. Nie jest ona niezbędna i spokojnie można się bez niej obyć, lecz czasem dobrze jest się upewnić. Sam mało z niej korzystam, ale w klubie często krąży wśród przyjaciół. Zważywszy, że obejmuje modele od XV 535 do XV1100. Więc od razu odpowiadam na ewentualne pytania – nie mogę jej sprzedać. Jeśli tylko zobaczę taką serwisówke gdzieś, dam znać. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Widzialem serwisowke na allegro , ale jakies 10 dni temu , czy jeszcze jest ? :?: Duzo serwisowek jest tutaj www.ronnies.com/a to juz konkretna strona z serwisowka 1100/216.37.204.202/Yamaha_OEM/YamahaMC.asp?Type=12&A=140 :) Pozdrawiam ********************************Janek & Yamaha Royal Star XVZ13LTTourdeluxe ''Dzikiem'' zwanaCYC Zachodni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 cos zle wyszlo , oto ta strona http://216.37.204.202/Yamaha_OEM/YamahaMC....&ModelYear=1997 Pozdrawiam ******************************** Janek & Yamaha Royal Star XVZ13LT Tourdeluxe ''Dzikiem'' zwana CYC Zachodni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 29 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2004 oki dzieki chłopaki jak cos to sie odezwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 31 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2004 no chłopaki u mnie wiosna na całego tylko nie moge posmigac bo zawieszka mi siadła zaczynam ja robic jesli macie jakies ciebawe prospekty fiszki na ten temat lub rady bardzo był bym wdzieczny oraz powiedzcie jak ja podniesc do góry troszku bo inaczej nie wyjda co a niemam kanału czekam na koncepcje dzieki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 powiedzcie mi czy zawieszenie w cbr -ce tz. uszczelniacze bedzie sie wymieniac podobnie jak w wirago czy jest inne bardziej skoplikowane z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO.STAR Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 kupiłem cos takiego w zeszłym roku mało jezdziłem ale podoba mi sie jak naraze myslałem ze to jest powolne ale ma swoja moc teraz wymieniam uszczelniacze na lagach olej w zawieszeniu w silniku moscie filtry swiece ustawiam zawory i synchronizuje gaz mam pytanko co do rozrzadu co ile trza go wymieniac ja kupiłem moto z 93 roku ma prawie 30 000 km czy juz by nalezało nie wiem czy kiedy był robiony nie słychac nic w silniku ale poradzcie cos Kolego co można sadzić o Virago 1100 dla mnie to kultowy motocykl co prada miałem 750 ale jest co wspominać ,dla mnie to idealny motocykl jak dla początkujacego jak i dla konesera i tyle.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocyklista 45 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Witam...niech żyją viagry :-)...użytkuje mniejszą siostrę bo 750 z 93 roczku i miodzio...co do prowadzenia to fakt jak masz zawieche dobrą i oponki=przycierasz podnóżki...moja ma nieregulowane zawieszenie...zalecają olej w 10 ale ja zalałem w15 i poprawa zdecydowana...idzie pięknie i tak jak Gałas1 pisze prawie jak naked ;-)...co do rozgrzewania to jak wszystko poregulowane to ssania używam tylko do odpalenia po całej nocy...wystarczy że odpali i można jechać...jedyny znak że zimna to obroty od 300 do 500...nie krztusi się ,można spokojnie ruszać...jak każde moto trzeba regularnie robić regulacje...ja w swojej robie regulacje co 6 tysi jak nakazują japońscy inżynierowie ;-) i nigdy nie miałem problemu...gadałem z ludźmi obeznanymi w temacie to spokojnie można ponoć robić regulacje i synchro co 8-10 tysi ale dla mnie to sama przyjemność zwłaszcza że dostęp to wszystkeigo miodzio...jedynie nie mam wakuometrów to trzeba wydać te 50 zeta na synchro :-(...jedyne czego obawiałem się przed kupnem to rozrusznik...i co?..i jak dla mnie to mit...jedyne co robię to dbam o czystość komutatora i stan szczotek...profilaktycznie przed rozpoczęciem sezonu czyszcze komutator,sprawdzam stan szczotek i łożysk...i co ?...malina...motocykl ma już ponad 10 lat i nigdy nie był rozrusznik robiony...działa miodnie...moja opinia jest taka wszystko się zużywa ale jeśli dbasz i nie kombinujesz tylko wymieniasz części na nowe wszystko gra wbrew obiegowej opini... Witam mam tez Virago 750 wiec pozyskuje informacje na jej temat gdzie sie da.Dzieki za Twoje, pozdrawiam :crossy: :notworthy: :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti30 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 jak w temacie Yamaha Virago 1100 86r chce taka nabyc jako drugie moto(chyba) czy mozecie Mi cos doradzic na co zwracac uwage czy to dobry motor itp. Moge ja kupic za ok 8000tys dosc zadbana duzo dodatkow (szyba,piornik,oparcie,sakwy,chromy itp) Prosze o konkrety Dzieki z gory :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Przede wszystkim rozrusznik :icon_razz: Wejdź na stronę www.virago.com.pl tam się dowiesz , aż nadto :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.