Skocz do zawartości

Co sądzicie o Virago 1100?


krzywy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a masz jakies fotki odnosnie wymiany uszzcelnaiczy bo myle aby samemu go uniesc do góry jakos i samemu wymienic bo chca za to 150 zł jak to juz robiłes jakies wskazówki no i jaki olej kupic taki jak zalecaja 10w czy ten twardszy 15w

 

 

Opis wymiany uszczelniaczy jest w aktualnym ŚM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa znajduje się między bocznymi puszkami, za plastikową osłoną.

W załączniku foto.

 

To następne piwo;-)

W tym tempie morze będziesz musiał sprzedać moto żeby się wykupić piwem?

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh chlopaki tylko nie pomylcie śrub...bo z tych ilustracji nic nie wynika...ja bym oddał do serwisu.....he he...nie no dobra nabijam się...Aygor chłopaku masz może całą serwisówkę w postaci skanów i możesz udostępnić?...dobrze by było....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, serwisówkę mam tylko w formie książki i skanu całości nie posiadam. Gdybym miał ją skanować (każda kartkę), boję się, że sezon minąłby mi przy kompie. A tego nie mogę zrobić – sorki (488 stron).

Książkę kupiłem od gostka z Allegro, chyba gdzieś za około 100zł.. Polecam wydawnictwo CLYMER, ponieważ jest uznanym wśród wielu serwisantów. Można ją kupić też na aukcjach ebay. Nie jest ona niezbędna i spokojnie można się bez niej obyć, lecz czasem dobrze jest się upewnić. Sam mało z niej korzystam, ale w klubie często krąży wśród przyjaciół. Zważywszy, że obejmuje modele od XV 535 do XV1100. Więc od razu odpowiadam na ewentualne pytania – nie mogę jej sprzedać. Jeśli tylko zobaczę taką serwisówke gdzieś, dam znać.

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem serwisowke na allegro , ale jakies 10 dni temu , czy jeszcze jest ? :?:

Duzo serwisowek jest tutaj www.ronnies.com/

a to juz konkretna strona z serwisowka 1100

/216.37.204.202/Yamaha_OEM/YamahaMC.asp?Type=12&A=140 :)

 

 

Pozdrawiam

********************************

Janek & Yamaha Royal Star XVZ13LT

Tourdeluxe ''Dzikiem'' zwana

CYC Zachodni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chłopaki u mnie wiosna na całego tylko nie moge posmigac bo zawieszka mi siadła zaczynam ja robic jesli macie jakies ciebawe prospekty fiszki na ten temat lub rady bardzo był bym wdzieczny oraz powiedzcie jak ja podniesc do góry troszku bo inaczej nie wyjda co a niemam kanału czekam na koncepcje dzieki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 lata później...

kupiłem cos takiego w zeszłym roku mało jezdziłem ale podoba mi sie jak naraze myslałem ze to jest powolne ale ma swoja moc teraz wymieniam uszczelniacze na lagach olej w zawieszeniu w silniku moscie filtry swiece ustawiam zawory i synchronizuje gaz mam pytanko co do rozrzadu co ile trza go wymieniac ja kupiłem moto z 93 roku ma prawie 30 000 km czy juz by nalezało nie wiem czy kiedy był robiony nie słychac nic w silniku ale poradzcie cos

Kolego co można sadzić o Virago 1100 dla mnie to kultowy motocykl co prada miałem 750 ale jest co wspominać ,dla mnie to idealny motocykl jak dla początkujacego jak i dla konesera i tyle....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam...niech żyją viagry :-)...użytkuje mniejszą siostrę bo 750 z 93 roczku i miodzio...co do prowadzenia to fakt jak masz zawieche dobrą i oponki=przycierasz podnóżki...moja ma nieregulowane zawieszenie...zalecają olej w 10 ale ja zalałem w15 i poprawa zdecydowana...idzie pięknie i tak jak Gałas1 pisze prawie jak naked ;-)...co do rozgrzewania to jak wszystko poregulowane to ssania używam tylko do odpalenia po całej nocy...wystarczy że odpali i można jechać...jedyny znak że zimna to obroty od 300 do 500...nie krztusi się ,można spokojnie ruszać...jak każde moto trzeba regularnie robić regulacje...ja w swojej robie regulacje co 6 tysi jak nakazują japońscy inżynierowie ;-) i nigdy nie miałem problemu...gadałem z ludźmi obeznanymi w temacie to spokojnie można ponoć robić regulacje i synchro co 8-10 tysi ale dla mnie to sama przyjemność zwłaszcza że dostęp to wszystkeigo miodzio...jedynie nie mam wakuometrów to trzeba wydać te 50 zeta na synchro :-(...jedyne czego obawiałem się przed kupnem to rozrusznik...i co?..i jak dla mnie to mit...jedyne co robię to dbam o czystość komutatora i stan szczotek...profilaktycznie przed rozpoczęciem sezonu czyszcze komutator,sprawdzam stan szczotek i łożysk...i co ?...malina...motocykl ma już ponad 10 lat i nigdy nie był rozrusznik robiony...działa miodnie...moja opinia jest taka wszystko się zużywa ale jeśli dbasz i nie kombinujesz tylko wymieniasz części na nowe wszystko gra wbrew obiegowej opini...

Witam mam tez Virago 750 wiec pozyskuje informacje na jej temat gdzie sie da.Dzieki za Twoje, pozdrawiam :crossy: :notworthy: :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

jak w temacie Yamaha Virago 1100 86r chce taka nabyc jako drugie moto(chyba) czy mozecie Mi cos doradzic na co zwracac uwage czy to dobry motor itp. Moge ja kupic za ok 8000tys dosc zadbana duzo dodatkow (szyba,piornik,oparcie,sakwy,chromy itp)

 

Prosze o konkrety

Dzieki z gory :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...