precel1100 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 jakbys mogl to zapodaj dane gaznikow... orientujesz sie moze czy kolektory wydech w bandicie sa mniejsze jak w gsxr 11? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 orientuje sie ktos z czego jest ta rama? http://img375.imageshack.us/img375/9128/66522564.jpg to jest jakas "akcesoryjna"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 (edytowane) To jest rama "tuningowa" marki Harris, model Magnum. Stworzone dla silników olejowych GSX-R750/1100, GSX1100EFE oraz Bandit 1200. Bardzo fajne, cenione ramy. Jak chcesz taką ramę nową to musisz liczyć ok.10k PLN. Np. takie coś można z tego wyrzeźbić: http://img268.imageshack.us/i/colin01.jpg/ Edytowane 20 Czerwca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Ja miałem coś takiego: Motor chodził nierówno na wolnych, zalewało świece, co raz to inną przez co padały. Jak zostawiłem na rezerwie to zalało tłoka. Moto chodziło tylko powyżej 5 tys. obr. bo wtedy nadmiar paliwa mógł być skutecznie spalony. Ewidentnie zaworki. Czyściłem i składałem te gaźniki i pewnie tak bym robił do śmierci gdyby nie to forum. Gdzieś wyczytałem, niepamiętam już gdzie, że przyczyną może być syf, który nie pozwala się zaworkom domknąć. Kupiłem więc filtry paliwa i to załatwiło sprawę. Faktycznie jak się później przyjrzałem to w paliwie były takie drobinki silikonu. Jeden taki znalazłem na zaworku. Napisz jakie wartości pokazuje wakuometr o ile masz zegarowy. U mnie jest 0,2 czegoś tam, a na każdym filmiku z youtube odnośnie synchro widac, że jest pod 0,4. U mnie pojawia sie ta wartość jak docisne śrubokrętem na śrubkę w celu regulacji. Obstawiam więc nieszczelnośc na ośkach przepustnic. Z tym chyba nic nie można zrobić, w każdym bądź razie w jeździe to nie przeszkadza. Motorkowi siły nie brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.