ure Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam wszystkich. Po odpaleniu zimnego motoykla (BMW 1150 R 2002 r. przebieg 53 tys km) pojawiają się metaliczne stuki. Znikają po złapaniu klamki sprzęgła, znikają także po przejechaniu kilku kilometrów lub ogólnie kiedy silnik jest rozgrzany. Poproszę o jakieś sugestie. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam wszystkich. Po odpaleniu zimnego motoykla (BMW 1150 R 2002 r. przebieg 53 tys km) pojawiają się metaliczne stuki. Znikają po złapaniu klamki sprzęgła, znikają także po przejechaniu kilku kilometrów lub ogólnie kiedy silnik jest rozgrzany. Poproszę o jakieś sugestie. Dzięki. Dosyć typowe dla BMW. Luz między tarczą sprzęgłową i wałkiem sprzęgłowym lub dzwoniące przepustnice. Poszukaj tutaj: http://www.boxer-motor.com/index.php?optio...board&Itemid=71 a znajdziesz odpowiedź na wiele pytań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ure Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Wielkie dzięki. Znam ta stronę, przeglądałem ją, chciałem dopisać temat na forum ale coś nie najlepiej działa ta strona.. Spróbuję ponownie . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Wielkie dzięki. Znam ta stronę, przeglądałem ją, chciałem dopisać temat na forum ale coś nie najlepiej działa ta strona.. Spróbuję ponownie . Pozdrawiam Forum Boxermotor od dłuższego czasu nie działa i dostępne jest tylko w formie archiwum. :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ure Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 I wszystko jasne. A ja usilnie próbowałem coś tam dopisać. Pogrzebałem w innych miejscach i raczej nie ma się czym przejmować. Ktoś twierdzi, że co drugi bokser tak ma, ktoś inny że można wydać kupę szmalu, coś powymieniać a problem nie zniknie. Przeczytałem też gdzieś, że przyczyną może być zmiana oleju ( jest świeżo po przeglądzie), inna lepkość, trochę dłuższy czas nagrzewania. Jednym słowem jeżdżę dalej, nie dotykam tego bo i po co. Dzięki raz jeszcze. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.