marchello Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Witam posiadam silnik 2A2 i w angielskim manualu pisze że powinno się wykręcać dekielek (przykeręcony 6 śrubami) od spodu silnika i czyścić filtr oleju(chyba druciana plecionka) oczywiście jest jeszcze jeden papierowy z przodu silnika.Mam teraz dylemat ponieważ wymieniłem już olej a o tym czyszczeniu przeczytałem później,czy powinienem spuścić olej i przeczyścić ten filtr, motor ma 30 lat i po syfie jaki spotkałem w gaźniku podejżewam ze na tym filtrze też może być syf. Czy ten filter raczej sie nie zapycha i zasyfia.Przed wymianą wypłukałem silnik olejem Superol CC 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Zrob to przy nastepnej wymianie oleju, i tak najwazniejszy jest filtr papierowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Przeżyłem zatarcie silnika z powodu strasznego syfu w siateczkowym filtrze... Polecam wyczyścić niż później szukać części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Brys, syf musial plywac w calym oleju ( mialem to w swojej BSA po jej kupieniu ) i dlatego nie uwazam ze po wymianie oleju i filtra papierowego cos moze grozic silnikowi. Ale oczywiscie lepiej jest jezdzic bez tego typu niepewnosci wiec jak cie to bardzo boli to sprawdz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchello Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 (edytowane) wykręciłem i zobaczyłem ogromne ilośći syfu jaki tam był (silikon guma). aż dziw ze moto chodziło.Mam teraz następujące pytanie na tym filtrdeze jest strzałka i pisze front czy ta strzałka ma być w stone przodu skierowana czy tyłu.Wcześniej była w strone tyłu ja zamontowąłem w strone przodu, czy dobrze?Czy kierunek ma jakieś zasadnicze znaczenie, bo z jednej strony tego filtra jest taka blaszka a zdrugiej jakby wlew.Cały filtr i tak jest w oleju,czy odwrotne założenie możę zaszkodzić silnikowi?Jak są zainteresowani to moe wstawić foto z tymi skarbami z filtra ku przestrodze . Edytowane 1 Sierpnia 2009 przez marchello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Jeśli na filtrze jest oznaczony kierunek,widocznie ma to jakieś znaczenie.Front to przód,więc dobrze go zamontowałeś. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.