Skocz do zawartości

Peugeot TREKKER - Brak świateł i iskry...


qurim
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witka!

 

Jak w tytule. Posiadam Peugeot Trekker ale jest on martwy. Czyli silnik nie odpala. Kręci ładnie rozrusznikiem, kierunkowskazy działają, stop działa, klakson też. Natomiast nie ma świateł głównych przód/tył oraz nie ma iskry. Rozkopałem całą instalację, sprawdziłem który przewód od czego i dokąd prowadzi no i po nitce do kłębka czyli po kabelkach do modułu dotarłem. Czy trafiony moduł może być winny za brak świateł? Bo za brak iskry to na pewno ale te światła mnie gubią w sytuacji.

 

 

Z góry dzięki za wszelkie info. :notworthy:

pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm. A silnik nie pali więc nie ma świateł. Czyli wszystko się sprowadza do modułu. :biggrin:

 

Dzięki za podpowiedź. Tak myślałem że światła śmigają jak jest silnik odpalony ale nie byłem pewien a w skuterach niekumaty jestem. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dochodzi prad do cewki? Ja nie mialem iskry w ktoryms skuterze nie pamietam juz to prad dochodzil do cewki a iskry i tak nie bylo, okazalo sie ze to wina impulsatora.

 

Mhm. Dziś to sprawdzę, wczoraj rozkopałem całą instalkę ale napięcia przy cewce nie sprawdziłem. Ale to tylko da się sprawdzić jak kręcę silnikiem, czyż nie?

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę że skuter nie jest wyposażony w immo?

 

Postępuj podobnie jak w przypadku sprawdzania typowego układu zapłonowego CDI, czyli rezystancja cewki zasilającej i impulsatora, napięcie z cewki zasilającej, dokonanie pomiarów na kostce modułu, sprawdzenie na innym module i innej cewce WN.

Podpowiem Ci że Peugeot inaczej rozwiązał gaszenie w stacyjce - rozłącza połączenie cewka zasilająca - moduł i dodatkowo łączy cewkę zasilającą z masą. Powinieneś brać to pod uwagę.

Brak masy silnika też robi ciekawe spustoszenie w zapłonie, ale wtedy rozrusznik nie kręci.

 

qurim, a Ty zawodowo nie robisz przy "odkurzaczach"?

Edytowane przez BANANvanDYK
lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoczko, problem rozwiązałem, ktoś wcześniej grzebał w instalacji i po buracku łączył przewody czyli "na okrętkę i zaizolować" i w tym miejscu jeden z nich się poluźnił i nie przewodził. :banghead: Mała rzecz a napsuje krwi....

 

Banan - tak, robię w odkurzaczach od niedawna, a tego Trekkera odkupiłem od potencjalnego klienta któremu się znudził i oddał za kilka stówek. Fura już śmiga, i nawet fajnie śmiga. W porównaniu do nowego chińczyka ten stary Trekker to prawie Hayabusa. :biggrin: :buttrock: Siostrzeniec będzie miał czym latać. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...