Skocz do zawartości

Czy istnieje taki motocykl?


Rekomendowane odpowiedzi

Być może byłaby najlepsza, tylko skąd ją wziąć? Podejrzewam że kiedy wreszcie pojawi się następca V-teca 800 to będzie niebotycznie drogi.

BMW ma kosmiczne kształty i wydaje się trochę ociężały. Ale na jego korzyść przemawia wał napędowy. Można wtedy zapomnieć o wymianach, smarowaniach, napinaniach...

 

Jak dobrze pojdzie to za dwa lata bedzie juz dostepna ( moze nawet wczesniej ) Podejrzewam, ze cena bedzie wachac sie miedzy 14 000 - 14 500,- €, ba moze nawet taniej.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przesiadłem się z K1200S na BMW K1200R Sport ,lekko ja zmodyfikowałem tak aby dawała więcej mocy i nie zamienię się na inny sprzęt bo na polskie drogi, po za terenowymi maszynami, lepszego dla mnie sprzętu nie ma. Przejechałem ostatnio 400km w tempie od 120 do 180 km/h ,a ze mną kumpel na sportowym motocyklu. Ja zszedłem z maszyny w miarę wypoczęty, a jemu odpadła tylna lampa i czuł się jak by mu do dupy nakopał pluton wojska. ESA w BMW jest nie do podrobienia. Gorąco polecam R Sporta , mieści się w ciasno nakreślonych ramach ,waga 237 z płynami (22l paliwa) spalanie 5,8/100 i silnik z potencjałem 200 KM jak by komuś seryjne 163 nie wystarczało , na zakrętach bije na łep wszystkie maszyny do których producent przewiduje kufry i wiele innych też no i 127Nm momentu!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waży trochę mniej i ma inne przełożenie co daje możliwość większego wykorzystania pierwszego biegu, mocniej przyspiesza ,agresywniej wygląda ,szczególnie w wersji ze spoilerem pod silnikiem. Oczywiście na K1200S można było lecieć 280km/h (licznik pokazywał 300) ale nie specjalnie mnie to kręciło ,wolę zakręty na górskich drogach, a tam R Sport wypada lepiej. Generalnie oba motocykle są zbliżone K1200S to całkiem ostry motor w przeciwieństwie do K1300S, która została rozwinięta bardziej w kierunku turystyki , przytyła parę kilo, dostała szersze owiewki i inny kąt główki ramy więc nie miałem wyboru i kupiłem R Sport. (K1200R 1300R w ogóle nie wchodzi w grę bo nie da się na niej jechać za miastem no chyba że nie ma się wcale szyi inaczej łeb urywa)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(K1200R 1300R w ogóle nie wchodzi w grę bo nie da się na niej jechać za miastem no chyba że nie ma się

Jeździłem jednym i drugim- i według mnie ochrona przed wiatrem jest fenomenalna jak na golasa. Powyzej 200 mozna bylo spokojnie jechac bez kulenia sie za zegarami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem jednym i drugim- i według mnie ochrona przed wiatrem jest fenomenalna jak na golasa. Powyzej 200 mozna bylo spokojnie jechac bez kulenia sie za zegarami ;)

Jak na nakeda to oczywiście że osłona jest dobra ale jak przyjdzie z prędkością 200 -240 przejechać 800km to kark tak napiepsza że nie idzie wytrzymać ,a wolniej po autostradzie ze zlotu BMW w Ga- Pa to tylko GS-y latają (198km/h) :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...