ks-rider Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Być może byłaby najlepsza, tylko skąd ją wziąć? Podejrzewam że kiedy wreszcie pojawi się następca V-teca 800 to będzie niebotycznie drogi. BMW ma kosmiczne kształty i wydaje się trochę ociężały. Ale na jego korzyść przemawia wał napędowy. Można wtedy zapomnieć o wymianach, smarowaniach, napinaniach... Jak dobrze pojdzie to za dwa lata bedzie juz dostepna ( moze nawet wczesniej ) Podejrzewam, ze cena bedzie wachac sie miedzy 14 000 - 14 500,- €, ba moze nawet taniej. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał ponikowski Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Przesiadłem się z K1200S na BMW K1200R Sport ,lekko ja zmodyfikowałem tak aby dawała więcej mocy i nie zamienię się na inny sprzęt bo na polskie drogi, po za terenowymi maszynami, lepszego dla mnie sprzętu nie ma. Przejechałem ostatnio 400km w tempie od 120 do 180 km/h ,a ze mną kumpel na sportowym motocyklu. Ja zszedłem z maszyny w miarę wypoczęty, a jemu odpadła tylna lampa i czuł się jak by mu do dupy nakopał pluton wojska. ESA w BMW jest nie do podrobienia. Gorąco polecam R Sporta , mieści się w ciasno nakreślonych ramach ,waga 237 z płynami (22l paliwa) spalanie 5,8/100 i silnik z potencjałem 200 KM jak by komuś seryjne 163 nie wystarczało , na zakrętach bije na łep wszystkie maszyny do których producent przewiduje kufry i wiele innych też no i 127Nm momentu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 A dlaczego zmiana na taki dość podobny sprzęt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał ponikowski Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Waży trochę mniej i ma inne przełożenie co daje możliwość większego wykorzystania pierwszego biegu, mocniej przyspiesza ,agresywniej wygląda ,szczególnie w wersji ze spoilerem pod silnikiem. Oczywiście na K1200S można było lecieć 280km/h (licznik pokazywał 300) ale nie specjalnie mnie to kręciło ,wolę zakręty na górskich drogach, a tam R Sport wypada lepiej. Generalnie oba motocykle są zbliżone K1200S to całkiem ostry motor w przeciwieństwie do K1300S, która została rozwinięta bardziej w kierunku turystyki , przytyła parę kilo, dostała szersze owiewki i inny kąt główki ramy więc nie miałem wyboru i kupiłem R Sport. (K1200R 1300R w ogóle nie wchodzi w grę bo nie da się na niej jechać za miastem no chyba że nie ma się wcale szyi inaczej łeb urywa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (K1200R 1300R w ogóle nie wchodzi w grę bo nie da się na niej jechać za miastem no chyba że nie ma się Jeździłem jednym i drugim- i według mnie ochrona przed wiatrem jest fenomenalna jak na golasa. Powyzej 200 mozna bylo spokojnie jechac bez kulenia sie za zegarami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał ponikowski Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Jeździłem jednym i drugim- i według mnie ochrona przed wiatrem jest fenomenalna jak na golasa. Powyzej 200 mozna bylo spokojnie jechac bez kulenia sie za zegarami ;) Jak na nakeda to oczywiście że osłona jest dobra ale jak przyjdzie z prędkością 200 -240 przejechać 800km to kark tak napiepsza że nie idzie wytrzymać ,a wolniej po autostradzie ze zlotu BMW w Ga- Pa to tylko GS-y latają (198km/h) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.