Esperantos69 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Witam. Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej na temat tego moto ;) wady i zalety w stosunku do Dr i XT waga, spalanie, jak sobie radzi w terenie, awaryjność tego modelu, dostępność części ;) Pozdrawiam i liczę na odp. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Witam. Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej na temat tego moto ;) wady i zalety w stosunku do Dr i XT waga, spalanie, jak sobie radzi w terenie, awaryjność tego modelu, dostępność części ;) Pozdrawiam i liczę na odp. ;) Ja mogę skrobnąć Ci kilka zdań, po pierwsze maszynka jest dość lekka jak na 4T z paliwem coś około 114kg silnik niemal identyczny jak w XT, niemal bo ma wzmocnioną skrzynię biegów, ramo mimo podobieństw z XT jest inna ma inny kont główki i jest zamknięta od dołu, aluminiowy wahacz i obręcze kół, napęd na łańcuch 520, plastikowy zbiornik paliwa, z zegarów tylko prędkościomierz, zawieszenie o średnicy rury nośnej 41mm z regulacją twardości poprzez dopompowywanie, tył z tłumieniem gazowo olejowym z zewnętrznym zbiornikiem gazu, skok zawieszenie po 280mm. Porównywanie do XT to pomyłka tak samo jak porównywanie do DR SHC czy wersji E, jedynie wersja DRki "N" może konkurować z TT350 i według mnie lepiej wypada TT350 mimo że ma podciśnieniowy gaźnik i hamulec bębnowy z tyłu, no ale tu wchodzą w grę też gusta i guściki a także uprzedzenia. Maszynka daje sobie bezproblemowo radę nawet w trudnym terenie i w porównaniu do XT to wyczyn pełną gębą, żadnego problemu z dobijaniem zawieszenia nawet na torze można pośmigać bez obawy co na XT czy DR w wersji E czy SHC jest problematyczne. Silnik zachowuje się bardzo podobnie jak w XT jest dość ospały do 4000obr/min. po przekroczeniu których zaczyna nieźle ciągnąć, ogólnie mogę polecić ten sprzęt każdemu początkującemu bo jest naprawdę trwały i daje spore możliwości, spalanie to około 5L/100km w ciężkim terenie na asfaltach zejdzie w okolice 4L/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 (edytowane) Witam - pozwolę sobie odkopać gdyż uznałem, że będzie to najlepsze miejsce do uzupełnienia informacji o tym zacnym moto :wink:Myślę że kilka odpowiedzi na moje pytania przyda się pokoleniom.. 1.Skoro silnik od TT różni się niż ten w XT - czy da się to jakoś z zewnątrz rozpoznać?2.W żadnym temacie nikt nie dodał że to moto ma dwa wałki rozrządu - pytanie jak z regulacją zaworów? Poniżej zobrazowanie w postaci schematów.http://www.cmsnl.com...9184/partslist/ 3.Czy ta TT ma odmę olejową?-pytam gdyż ostatnio oglądałem oferowaną na sprzedaż TT i nie posiadała.4. Co to za otwór pod świecą? coś tam powinno być? Pozdrawiam Edytowane 27 Marca 2013 przez shaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.