Krzysnik363 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Siema... Mam taki problem że na luzie moja tzr kreci za czerwone pole a na biegach nie jest już tak fajnie. Max jakieś 9tys. Czego to może być wina ? Kreci tak na każdym biegu więc raczej nie kompresji. Czasami jak go przykręcę na 1 czy 2 biegu mam takie uczucie jak by przy tych obrotach było "odcięcie" ale to przecież nie możliwe że moduł zablokowany jak kreci na luzie. Co do blokad to dysza w gaźniku 100 ale bede zakladał 115 (mam już w domu) tylko czekam aż wydech rozpruje i wywalę katalizator. Możliwe że jest jeszcze zwężka na łączeniu... Co sądzicie o tym ???? Aha. motor to MBK x-power 04 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Ja myślę że tu się nie ma co dziwić przecież na biegach jest dożo bardziej obciążona niż na luzie , a 9tys to nie jest tak wcale mało na każdym biegu :wink: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 A jednak.. TZr na 6biegu powinna kręcić do >11tys ! Proszę o jakieś sensowniejsze wypowiedzi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 JA bym na Twoim miejscu zmierzył kompresję, bo mam ten sam problem co Ty spowodowany niską kompresją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 ale na każdym biegu ?? Począwszy od pierwszego ? I takie uczucie jak by coś przerywało ale nie jest to blokada na module ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Zmierz kompresję to się dowiesz... Nie mam pojęcia czy blokowali TZR na module czy nie. U mnie na 1 - 4 dokręci się do 10 tyś, a na 5 - 6 max 9 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Zmierz kompresję to się dowiesz... Nie mam pojęcia czy blokowali TZR na module czy nie. U mnie na 1 - 4 dokręci się do 10 tyś, a na 5 - 6 max 9 tyś. Tak blokowali ale ja mam moduł bez blokad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziaduuu Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 normalna sprawa.... zazwyczaj tak jest, ze na szczegolnie 6 wkreca sie mniej... szczegolnie w tuningowanych sprzetach... :bigrazz: nibyy... ale np. jezeli na jedynce kreci tylko 9 to dziwne w sumie, bo powinna tez na czerwone wskoczyc... wkoncu na 1 zadne obciazenie dla silnika:) :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.