samolot Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Niedawno zauważyłem, że mam dość mocno zużyty ślizg łańcucha napędowego w swojej CBR. Czy da się wymienić ten gumowy ślizg bez konieczność rozkuwania łańcucha? Może wystarczy odkręcić dekielek osłaniający zębatkę zdawczą i odpowiednio po manewrować tym gumowym ślizgiem? ;) Wyjąłem ślizg bez rozpinania łańcucha a nawet jego luzowania. Łatwo nie było, trochę się na siłowałem. Ślizg łańcucha to według mnie nie najlepsza rzecz, bo ściera smar/olej który jest na rolkach łańcucha i bardzo szybko się zużywa. Nie lepiej byłoby wstawić większą przednią i tylną zębatkę bez zbędnych ślizgów? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 skąd ty bierzesz człowieku takie przemyślenia? najpierw się pytasz jak zmienić filtr powietrza, potem coś sobie ubzdurałeś z odkształceniami ramy a teraz to. przez większą ilość postów na forum nie staniesz się lepszym motocyklistą, bo czytając twoje posty to chyba tylko na ilości ci zależy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 da się wymienić też wymieniałem u siebie bez luzowania czy popuszczania łańcucha . ps. kupiłeś już ślizgacz ,i gdzie i jak byś mógł powiedzieć to za ile , bo ja dużo zapłaciłem za to badziewie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Kupiłem za 30zł + koszt wysyłki na allegro. Może nie jest w stanie idealnym ale sporo jeszcze przejeździ. W najbardziej zużytym miejscu jego wytarcie szacuję na 30%. Nowy ślizg np w Hondzie kosztuje coś koło 200-250 zł! Jak za kawałek ukształtowanej gumy to dla mnie stanowczo zbyt drogo, wiec kupiłem używkę w znośnym stanie. W którym miejscu miałeś najbardziej zużyty slizg? U mnie z dołu wahacza od strony zębatki zdawczej łańcuch przetarł gumę na wylot i od strony zębatki tylnego koła z góry wahacza - w tych dwóch miejscach ślizg wyglądał najgorzej. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 skąd ty bierzesz człowieku takie przemyślenia? najpierw się pytasz jak zmienić filtr powietrza, potem coś sobie ubzdurałeś z odkształceniami ramy a teraz to. przez większą ilość postów na forum nie staniesz się lepszym motocyklistą, bo czytając twoje posty to chyba tylko na ilości ci zależy. To wszystko wina Kononowicza! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 237 z wysyłką www.fc-moto.de .(niewiem jakoś nie jestem za używkami )drogie to dziadostwo :icon_evil: z dołu wahacza od strony zębatki zdawczej łańcuch przetarł gumę na wylot . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.