tomek229 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Witam , proszę o pomoc. Wczoraj założyłem sportowy wariator i nowy pasek do keeway-a f-act i dzisiaj nie chce mi wcale odpalić , cały czas zalewa mi świece , wymieniłem paliwo i śiecę i dalej to samo . proszę o pomoc :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 A iskra wogole jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek229 Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 A iskra wogole jest ? JEST na 100% proszę o pomoc :( skuter jest mi bardzo potrzebny a on wcale nie daje oznak życia :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 jeśli mówisz że jest iskra a zalewa ci świecę to problem prawie napewno tkwi poza układem zasilania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Miałem tak samo. Świeca ciągle zalana. pewnie próbujesz go odpalić wiele razy ale on nie chce wydac nawet tego wr... Znam to. Nie wiem czy to jest normalne ale w moim Piaggio taki efekt występuje zawsze, nawet po zmianie cylindra, tłoka itp nic sie nie zmieniło. Po prostu jak go odpalasz nie wciskaj mu gazu, nic. Ale teraz jak już jest zalany musisz to przepalić. ja kopałem swojego od 20 do 24 non stop i wrescie odpalił. Jak go zaleje to masakra. Łatwiej jest go rozruszać starterm elektrycznym tylko nie dodawaj nic gazu, niech to przetłoczy. potem jak usłszysz że wiecej cykli wystepuja za jednym kopnieciem a jeszcze nie pali, dodaj mu minimalnie gazu, najlepiej wraz z starterem elektrycznym. Myślę że będziesz wiedzał o co chodzi. Powinien zapalic. To jest wina złego ustawienia gaźnika lub tego filtra z którym mam problem. Ostatnim razem jak miałem zajechany akum pod szkołą paliłem mojego 2 godziny ;/ :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek229 Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 dzisiaj spróbuje zrobić tak jak doradziłeś i wieczorem napisze czy wyszło .... :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 No i jak, zapalił? Tutaj cierpliwośc jest najważniejsza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek229 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 No i jak, zapalił? Tutaj cierpliwośc jest najważniejsza :) nie to nie to . uszczelkę pod głowicą mi wywaliło , albo mam tłok przepalony bo ciśnienie sprężania to tylko 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 A próbowałes palcem zatkać cylinder podczas gdy świeca była wykręcona oczywiśćie :P i wywołac rozruch starterem? jak wsysnie Ci palec to jest dobrze. Ja moim jezdiłem do puki potrafiłem palec na gwincie utrzymać. jak wymieniłem cylinder to palec wciąga do zewnątrz :) . A jak pod cylindrem silnik jest czysty i suchy to nie ma obawy o uszkodzoną uszczelke głowicy. Albo inaczej wsadz palec w miejsce na swiece i powoli naciskaj na starter, wykryjesz nieszczelność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.