Gość auri Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Oceny nie zachwycają. Są poprostu straszne te oceny :icon_eek: Dużo gorsze niż o fiacie, którym niedawno jeździłem i przez 2,5 roku i 50tys km miałem 16 napraw......... Klienci fiata są zapewne mniej wymagający, ale i tak freelander wypada źle. Nawet na tle Discovery w tych opiniach. Dodatkowo, tylko 3* euroNCAP. Niby to o 2,5 więcej niż Nissan Navara :buttrock: ale o 2 za mało, żeby poczuć się niezniszczalnym :biggrin: Mnie skutecznie zniechęciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 No proszę :) Czyli 2oo z wysp nie bardzo tylko z kraju kwitnącej wiśni, ale puszka z wysp odpowiada :) Vector a może tak bardziej hardcorowo jeepa wranglera?:) najlepiej 4.0 :) Nie, nie, wcale tak nie jest :wink: Ja po prostu do żadnej marki nie mam uprzedzeń :wink: No może poza Iveco :biggrin: Ale muszę czuć "pociąg" (you know) :wink: Japonia owszem, ale w stylu osobówek :wink: , ich SUVy nie za bardzo do mnie przemawiają. Wrangler odpada, za mało cywilizowany i oczywiście zbyt głupi silnik jak na dzisiejsze czasy. Na dniach będę jeszcze gadał z kumplem, który bawi się w offroad i jeźdźi na co dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Kupa kilometrów to dla jednego 10 tys. km rocznie a dla drugiego 100tys. km rocznie.... więc jakiś konkret podaj. Poza tym nie napisałeś czy ma go od nowości czy kupił używke i z jakim przebiegiem. ok 150 -200 km dziennie , kupil uzywke nie pamietam ile mial najechane ale jakos ponad 100 tys , auto zagazowane Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Szczerze mówąc ani RAV ani CRV mnie nie pociągają. Totalnie wcale. Tylko LR. Taki mały odchyłek w mózgu :wink: Forester :notworthy: Gdyby nie koszty utrzymania ,to byłby to pojazd idealny :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Forester :notworthy: Gdyby nie koszty utrzymania ,to byłby to pojazd idealny :icon_twisted: No nie mów, że Ci się podoba ten obelżywy kloc? :biggrin: Wizualnie taki sobie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 No nie mów, że Ci się podoba ten obelżywy kloc? :biggrin: Wizualnie taki sobie :icon_rolleyes: Stały napęd na cztery koła ,blokada mechanizmu rożnicowego-to duże zalety. A wygład ma zajebisty :D Wersja Turbo w ogóle wygląda obłędnie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Stały napęd na cztery koła ,blokada mechanizmu rożnicowego-to duże zalety. A wygład ma zajebisty :D Wersja Turbo w ogóle wygląda obłędnie :icon_twisted: Kwestia gustu, mnie bardziej odpycha niż przyciąga :wink: I tak jak wspomniałeś kosmiczne koszty serwisu i eksploatacji :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 (edytowane) Fakt faktem, że forester może się podobać ale niekoniecznie. Natomiast układ jezdny to majstersztyk. Z turbiną ma około 6,5-7 sek od 0 do 100 km/h. :) Zapier... la po prostu :) Koszty utrzymania faktycznie nie najniższe, chociaż nie wiem jak zwykły 2.0 bez turbiny. Inna sprawa, że subaryny mało się psują. Miałem okazję pojeździć imprezą WRX i powiem szczerze, że robi wrażenie :) Ale jak nie weźmiesz Vector tego freelenadera V6 w benzynie, to będzie miał osiągi zbliżone do seicento :) Edytowane 8 Lipca 2009 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckyluck Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Mam landka freelandera z silnikiem 1.8 benzyna i........... nie polecam :buttrock: Głowica jedna z kilku nie do zespawania (przynajmniej jak sie uda to nie dają gwarancji) :banghead: Generalnie dzięki landkowi przeżyłem jedne z najdroższych wakacji w Chorwacji ponieważ postanowił zostać dłużej niż planowałem :biggrin: i poszła głowica :icon_eek: niestety musiałem po niego wrócić i w drodze powrotnej po naprawie w serwisie w Chorwacji......... również tadam ponowne bumm tym razem już w Austrii :banghead: Jak sobie wspominam to była długa podróż :biggrin: Wracając do tematu samochód dość wygodny stały napęd na cztery koła i kontrola trakcji jest dość przyjemna rzeczą, prowadzenie również spoko tylko nie wolno zapominać że to wysoki samochód chociaż nie buja ;) Generalnie w dieslu czy z silnikiem bmw 2,5 lytra jest trwalszy, czasami siadają maglownice a tak to super pojemny samochód A przypomniało mi się na zimówkach goodricha wjechał pod samo schronisko w pewnym miejscu gdzie właściciela uaz na łańcuchach stał 200 metrów niżej,ale trza było najpierw pasażerów wysadzić :biggrin: Polecam z innymi silnikami niż 1.8 benzina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Mam landka freelandera z silnikiem 1.8 benzyna i........... nie polecam :buttrock: Głowica jedna z kilku nie do zespawania (przynajmniej jak sie uda to nie dają gwarancji) :banghead: Generalnie dzięki landkowi przeżyłem jedne z najdroższych wakacji w Chorwacji ponieważ postanowił zostać dłużej niż planowałem :biggrin: i poszła głowica :icon_eek: niestety musiałem po niego wrócić i w drodze powrotnej po naprawie w serwisie w Chorwacji......... również tadam ponowne bumm tym razem już w Austrii :banghead: Jak sobie wspominam to była długa podróż :biggrin: Wracając do tematu samochód dość wygodny stały napęd na cztery koła i kontrola trakcji jest dość przyjemna rzeczą, prowadzenie również spoko tylko nie wolno zapominać że to wysoki samochód chociaż nie buja ;) Generalnie w dieslu czy z silnikiem bmw 2,5 lytra jest trwalszy, czasami siadają maglownice a tak to super pojemny samochód A przypomniało mi się na zimówkach goodricha wjechał pod samo schronisko w pewnym miejscu gdzie właściciela uaz na łańcuchach stał 200 metrów niżej,ale trza było najpierw pasażerów wysadzić :biggrin: Polecam z innymi silnikami niż 1.8 benzina No i ta informacja jest wiarygodna :) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Miałem okazję pojeździć imprezą WRX i powiem szczerze, że robi wrażenie :) Ale jak nie weźmiesz Vector tego freelenadera V6 w benzynie, to będzie miał osiągi zbliżone do seicento :) Co do Imprezy WRX potwierdzam, też miałem okazję tym się przejechać i je*nięcie jest niesamowite :icon_eek: Co prawda tylko dawała do 170 bo miała krótkie przełożenia, ale to był kosmos :bigrazz: Filip, tych V6 jest jak na lekarstwo, ja właśnie myślałem o 1.8 a najlepiej o dieslu, ale tych też jest mało, najwięcej jest 1.8 - czyli tych jak widzę najbardziej awaryjnych :icon_rolleyes: Może zbyt obiążony silnik? :icon_rolleyes: Mam landka freelandera z silnikiem 1.8 benzyna i........... nie polecam :buttrock: No to fajnie :rolleyes: Powoli, aczkolwiek skutecznie jestem zniechęcany do tego auta :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Vector to może żeby się do końca nie zniechęcić może przestań zerkać na ten wątek?:) Taka opinia o samochodach nie bierze się znikąd i trzeba mieć tego świadomość. Zerknij tutaj: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/...eelander/i.html zobacz osiągi, no i bagażnik jak na takie wielkie auto 350 litrów to naprawdę jest maleńki... Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Vector to może żeby się do końca nie zniechęcić może przestań zerkać na ten wątek?:) Taka opinia o samochodach nie bierze się znikąd i trzeba mieć tego świadomość. Zerknij tutaj: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/...eelander/i.html zobacz osiągi, no i bagażnik jak na takie wielkie auto 350 litrów to naprawdę jest maleńki... A ja to jeszcze chciałbym w wersji 3 drzwiowej, która ma 311 litrów... Akurat względy praktyczne są na drugim planie więc to nie problem :wink: Rozmawiałem z kumplem i nie chcieli byście wiedzieć co powiedział... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakwas Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 (edytowane) Kilku znajomych w UK miało Rovery i stwierdzili że nigdy więcej tego gówna , non stop coś nie tak .Rekord i tak pobił kolega który kupił Rovera 416 z 98r za 700f i w ciągu 2 lat wydał ponad 4000f za remonty a na koniec się wkurzył i sprzedał do za 280f chociaż same audio w nim kosztowało więcej . Z tego co pamiętam najpierw : komputer padł , sprzegło, uszczelka pod głowicą po zdjęciu okazało się że silnik do wymiany , w nowym silniku znou uszczelka chyba z 3 razy ,alternator, skrzynia biegów , cały układ wydechowy. Polecam przyjazd do UK po taką brykę bo i tak większość na allegro to angole po przeróbce która jest bardzo łatwa i w porównaniu z innymi markami tania .Pozytywne opinie słyszałem na temat silników diesla i v6 . Edytowane 8 Lipca 2009 przez zakwas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 A ja to jeszcze chciałbym w wersji 3 drzwiowej, która ma 311 litrów... Akurat względy praktyczne są na drugim planie więc to nie problem :wink: Rozmawiałem z kumplem i nie chcieli byście wiedzieć co powiedział... :biggrin: No co takiego powiedział. Z drugiej strony jak masz takie ciśnienie na Freelandera to kupuj i się nie pierdziel z opiniami :) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.