marchello Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Witam mam manuala po angielsku ale nie mogę zrozumieć o co tam chodzi, wie ktoś może jak ustawić wyprzedzenie zapłonu w YAMAHA XS 400. Wiem na alternatorze są znaczniki jak mają być ustawione względem strzałki na obudowie?Znaczniki LF są dla lewego cylindra a RF dla prawego. poniżej foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Przed ustawieniem kąta wyprzedzenia zapłonu musisz sprawdzić i ustawić przerwy na przerywaczach zgodnie z instrukcją a potem podłączyć lampę stroboskopową i podczas pracy silnika na wolnych obrotach ustawić lewy cylinder na LF a prawy na RF. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchello Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 w tym okienku na obudowie alternatora ma być ustawione LF na środku,czy ta strzałka ma wskazywać na konkretne nacięcie? kolego Piotrze proszę się odnieść do tego rysunku co podałem link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 LF na kreskę z prawej strony a po dodaniu gazu do 4000 obr. ma się przesunąć pomiędzy te dwie z lewej RF. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchello Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 (edytowane) czyli na wyłączonym silniku rozwarcie styków przerywacza ma nastąpić przy wskazywaniu na kreskę numer 1,a na zapalonym przy 4 tys wskaźnik ma wskazywać kreske 2? opis kresek w linku http://img31.imageshack.us/img31/2122/51432620.png Edytowane 5 Lipca 2009 przez marchello Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Nie na wyłączonym, tylko na wolnych obrotach. Zapłon ustawiaj na lampę stroboskopową, a nie na rozwarcie styków sprawdzane omomierzem, czy żarówką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchello Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 ok, czyli na wolnych obrotach ma być na kresce 1? do czego służy znacznik LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Tak. Drugi znacznik służy zapewne do ustawiania rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchello Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 zgadza sie poszukałem w manualu i faktycznie LT jest do rozrządu. A propos ustawiania zapłonu to w książce serwisowej pisze żeby zapłon ustawić za pomocą żarówki, i skontrolować go stroboskopem. Zobacze jeszcze na tym znaczniku do rozrządu co jest, pisze ze znacznik powinien być na LT dla TDC, i w zależności jak sie ustawi to analogicznie powinno byc dla zapłonu. TDC to jest maksymalne górne czy dolene położenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Żarówką ustawia się zgrubnie, żeby tylko odpalić do regulacji lampą. TDC - top dead center (górny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchello Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 ustawiłem na pierwszą kreskę po prawej po LF, smiga teraz jak szalona, wcześniej zamulała sie na wysokich obrotach przy dodaniu gazu. dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi