martin8888 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam, mam problem z odkręceniem tylnego koła w suzuki gsx750, nakrętka ma oczywiście zabezpieczenie, ale ono siedzi mocno żadnym szpikulcem czy śrubokrętem nie mogę jej ruszyć a nie chce niczym mocno uderzać, zęby nie zniszczyć gwintu śruby, może ktoś zna jakieś sztuczki, może jakiś klucz ? z góry dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Mi zawsze pomaga jako wszystko ostro psikne wd 40, w kazda szczeline, gdzie tylko da rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Ale jakie zabezpieczenie? Zawleczka w otworze na osi koła? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin8888 Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 wd-40 sporo poszło, to jest drucik owinięty na gwincie - nakrętka z zewnętrznej strony jest ciut większa i on cały tam siedzi, przynajmniej tak to wygląda, na pewno nie jest to zwykła zawleczka przechodząca przez oś jak w enduro, pierwszy raz coś takiego widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 To jakaś bryndza tam jest a nie zabezpieczenie. Nie widziałem takich gadżetów w żadnej Suzi jaką robiłem w życiu. A sam posiadałem GSX600F "jajko". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Jesli to jest TAKA nakretka , jest to nakretka samokontrujaca ze sprężynką z cienkiej blaszki . Z przodu jest podobna , tylko zamiast spreżynki jest wkladka plastikowa . Tego się nie usuwa ! Normalnie odkręcasz i przykręcasz nakretkę bez jakiś dodatkowych czynnosci . Oczywiście kluczem dynamometrycznym :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Aaa. No to całkiem inaczej sprawa wygląda. Wcale nie chodziło o "drucik". Drucik to się stosuje w HD bo tam wszystko się samo odkręca podczas jazdy. :biggrin: Czyli weź klucz i po porostu to odkręć. Jak nie masz siły to jedz więcej ziemniaków. :biggrin: Albo użyj nogi do odkręcania. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.