fazer72 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Nie straszcie chłopaka .... między Map1 a Map2 przełączasz oryginalne ECU za pomocą Axona. Żeby prawidłowo podłączyć Power Commandera i tak musisz przełączyć na Map2 żeby ominąć sondę Lambda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beowolf Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 kamikazze: jest to dedykowane do RSV Tuono 2005 r.?? czy można zastosować tę samą procedurę czy trzeba jechać na komputer do serwisu?? :)... I jeżeli można zastosować tę procedurę to można po krótce instrukcję krok po kroku ??:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Tuono '05 możesz odblokować nożyczkami :biggrin: ... od '06 trzeba axonem przełączyć mapę i wiertarką wywiercić katy (albo zmienić kominy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabestian Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Możesz kupić chip Arrow, albo jego jakiegoś klona (są najpopularniejsze). Tylko, że one mają raczej kiepską mapę. Tuono '05 możesz odblokować nożyczkami :biggrin: ... od '06 trzeba axonem przełączyć mapę i wiertarką wywiercić katy (albo zmienić kominy) To się nazywa postęp! :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woda765 Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 A, że tak spytam co to jest "Axon"?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyK1 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Axon zgaduję że to komputer diagnostyczny do Aprili :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Brawo !! Wygrałeś lutownicę :biggrin: Grasz o cynę ?? Pytanie dodatkowe - kto dysponuje Axonem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyK1 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Gram dalej :icon_biggrin: !!! Axon znajduje się w Warszawie. Gdzie dokładnie i za ile można przełączyć mapy to Ty już nam maluczkim żyjącym w ciemności napiszesz :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 I znowu BRAWO !! Co prawda odpowiedź jest niepełna ale wygrał Pan cynę (o kalafonię trzeba jeszcze powalczyć) :biggrin: Zadzwoń do dystrybutora Aprilii to powiedzą Ci kto (z autoryzowanych serwisów) ma Axona. W Wawce jest u "prywatnego importera" więc podłączenie pewnie będzie tańsze (jak byś był zainteresowany to wal na PW, nie będę tu robił reklamy bo mnie zbanują albo co ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Wczoraj przerabiałem tłumior bo wielki skurczybyk do Aprilii RSV 1000 model 2002-2003r z jednym tłumikiem na prawą stronę z dwoma wylotami ,zastosowałem wytłumioną komorę rozprężającą na początku tłumika zakończoną wytłumioną przegrodą od której zastosowałem 2 przeloty po 55mm ze standardowymi wytłumieniami wokół.Kolega dzwonił że Pięknie grzmi tak jak oczekiwał ,szkoda tylko że ja tego nie mogłem posłuchać.Dysponuje zdjęciami z etapów prac. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabestian Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Brzmi fajowo, zapodaj fotki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariap74 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 siema a po co przerabiać przeciez morzna kupić jakis fajny tłumik jam kupiłem sobie CARBON CAN CO. i mówię wam daje czadu że hej aaaaa tak to mam pytanko będę chciał zmienić moto znaczy albo FACTORY Z 2007r najstarsza albo BUELL 1125R ktury ma więcej konikow a chcę v-kę bo ten sound powala na nogi co wy byście wybrali co ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabestian Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Po co przerabiać? Bo można. Aprilia vs Buell. Ja wybieram Aprilię. Pytasz miłośników Aprilii. Spytaj na forum Buella, zgadnij co Ci tam doradzą...chyba, że umieją się przyznać do błędu. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariap74 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 na stronie BUELLA też napisałem zobaczymy co tam chlopaki powiedzą jest koleś co latał 1125r jestem ciekaw poprostu bo FACTORY ma tyle samo koni co moja obecna rsv-ka tylko z wygladu moja przy FACTORY to się chowa (MOJE ZDANIE) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper323 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Witam. To w mojej aprilce Edzio ostatnio przerobil tlumik. Wielu ludzi zachwyca sie seryjnym dzwiekiem. Wiadomo o gustach sie nie dyskutuje, ale mi nie przypadl do gustu bo przypominal traktor. Teraz sytuacja zmienila sie diametralnie. Motocykl nie jest za glosny a grzmi niesamowicie. Basik miekki i gleboki, warto bylo zainwestowac pare groszy. Podczas przejazdzki przez miasto ludzie juz z daleka odwracaja sie i upewniaja czy jedzie jakis potwor czy moze idzie burza. Gratulacje Edziu i dzieki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.