Skocz do zawartości

[SPRZEDAM]_Honda_VFR_800_2002_KUFRY_ALARM_GPS


mecglider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

NIE MOGĘ WSTAWIAĆ ZDJĘĆ NA FORUM DLATEGO PEŁNE OGŁOSZENIE WRAZ ZE ZDJĘCIAMI ZNAJDUJE SIE POD LINKIEM

KLIKNIJ TUTAJ ABY ZOBACZYĆ OGŁOSZENIE WRAZ ZE ZDJĘCIAMI

 

Witam wszyskich.

Sprzedaję moją ukochaną maszynę ;(

 

 

Oto treść ogłoszenia:

 

MARKA: HONDA

MODEL: VFR V-tec

POJEMNOŚĆ: 800cc

MOC: 108KM

ROCZNIK: 2002

PRZEBIEG: ~33000km

STAN TECHNICZNY: BDB

 

SPECYFIKACJA

Moc Max. HP

80 kWa (108 hp) @ 10,500 RPM

Moment obrotowy

80 Nm @ 8750 RPM

Kompresia

11.6 : 1

Pojemnośc silnika

781cc

Wymiary

212 cm (83.5 in) (L) x 73.5 cm (28.9 in) (W) x 120 cm (47.2 in) (H)

Rozstaw osi

1458 mm (57.4 in)

Wysokośc kanapy

805 mm (31.7 in)

Waga na sucho

222 kg

Przednie koło

120/70-Z17

Tylnie koło

180/55-V17

 

Aukcja dotyczy mojego prywatnego motocykla, nie jestem handlarzem, dlatego nie będzie ściemniania tylko suche fakty. Motocykl 100% bezwypadkowy, nie ma problemu, żeby sprawdzić go w dowolnym warsztacie.

Bardzo dokładny opis motocykla można przeczytać w artykule poniżej – chodź myślę, że o tym motocyklu pisać za wiele nie trzeba :]

 

„Honda VFR 750/800 - gdy technika sięga ideału”

http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800,%2...dealu,1648.html

 

 

Motocykl jest najpiękniejszym dla tego motocykla kolorze – czerwonym

 

 

-----HISTORIA MOTOCYKLA -----

– Luty 2002 – nowy motocykl zakupiony w Belgii u dealera Hondy „Bike Zone” w Brukseli – pierwszy właściciel przejechał około 3tyś km.

– Wrzesień 2002 - drugi właściciel zakupił motocykl w Belgii w Brukseli – pierwszy właściciel przesiadł się na Varadero – przejechał od 3tys do 20,385 km.

– Maj 2008 – motocykl zakupiony przeze mnie (3ci właściciel) u autoryzowanego dealera Hondy w Brukseli przy stanie licznika 20,385km – drugi właściciel przesiadł się na Honde CBR

– Maj-Lipiec 2008 – motocykl użytkowany przeze mnie na dojazdy do pracy w Brukseli oraz wypady weekendowe, licznik z 20,385km do 24,000km

– Lipiec/Sierpień 2008 – 3 tygodnie w siodle, podróż na południe Europy (licznik z 24,000km do 32,000km)

– Sierpien 2008-Czerwiec 2009 motocykl stoi w garażu, jest regualnie przepalany i konserwowany,

– Czerwiec 2009 – rejestracja motocykla w Gliwicach przy stanie 32 tyś km

– Czerwiec 2009 – motocykl wystawiony na sprzedaż przy stanie licnzika 33tys km

 

------ WADY MOTOCYKLA ------

– Najsłabsze ogniwo to akumulator, który należy zasadniczo już wymienić – zdażyło się, że przy dużym obciążeniu – GPS + światła + wentylator przy bardzo wysokich temp –motocykl nie mógł odpalić.

– na prawej pokrywie silnika ślad po wywróceniu motocykla na parkingu przez ostatniego właściciela (patrz zdjęcie )

– bardzo mały odprysk lakieru na baku (patrz zdjęcie) – prawdopodobnie jakiś mały kamień spod kół.

 

 

------ ZALETY MOTOCYKLA------

Motocykl regularnie serwisowany tylko u autoryzowanych dealerów Honda w Brukseli:

1) 2002 przy stanie 1tyś km

2) 2002 przy stanie 6tyś km

3) 24/09/2003 przy stanie 12tyś

4) 30/03/2005 przy stanie 16,537km

5) 18/07/2008 przy stanie 24,010km

 

Opony stan BDB, wymienione na nowe w lipcu 2008, więc najbliższe 2-3 sezony spokojnie można jeździć:

– TYŁ „DUNLOP SPORT MAX ROAD SMART” (cena ~700PLN),

– PRZÓD „DUNLOP SPORTMAX ” (cena ~500PLN),

 

Stan łańcucha dobry – spokojnie przejedzie jeszcze sezon lub dwa.

 

Motocykl wyposażony jest w dwie blokady elektroniczne oraz 2 mechaniczne

1) Immobilizer HISS (Honda Ignition Security System)

2) Auto alarm z funkcją ANTY-NAPAD (Alarm uniemożliwiający odpalenia motocykla bez uprzedniego wyłączenia.

ANTYNAPAD - w razie, jeśli ktoś strąci kierowcę z motocykla (np. na skrzyżowaniu) i będzie chciał odjechać, kierowca ma do dyspozycji pilota. Po naciśnięciu przycisku, po 3 sekundach na motocyklu włączy się syrena i wszystkie kierunkowskazy, a po kolejnych sekundach alarm odetnie paliwo i motocykl stanie. System wart jest około 600euro czyli jakieś 2400PLN.

3) Blokada na tarcze hamulcową renomowanej firmy OXFORD (patrz zdjęcia) z linką na hamulec/sprzęgło przypominająca o założeniu blokady

4) Łańcuch w osłonie gumowej.

 

 

Motocykl wyposażony jest w system 3 kufrów firmy SHAD (patrz zdjęcia):

– kufer centralny o pojemności około 48L – spokojnie mieści 2 kaski romiaru L

– 2 kufry boczne o pojemności około 40L

Cena takiego kompletu to około 2000-2500PLN. Do wszystkich 3 kufrów jest jeden kluczyk.

Kufry jakto kufry są gdzie niegdzie porysowane – nie są one nowe więc proszę nie oczekiwać stanu „nówki nieśmigane” jakto można czytać w niektórych ogłoszeniach.

 

 

Motocykl wyposażony również w GPS firmy GARMIN z mapa na całą Europę.

Pod GPS przygotowałem i zamontowałem podkładkę na kierownicy oraz zamontowałem gniazdo zapalniczki do podłączenia GPS– pod kanapą (patrz zdjęcia- zdjęcia robine podczas instalacji GPS) – cena całości około 400PLN.

GPS z okablowaniem

 

Do motocykla są również oryginalne uchwyty dla pasażera montowane w miejsce stelaża od kufrów.

Posiadam także oryginalna czerwona osłone na siedzenie pasażera – żadko używana gdyż jeździłem głównie z żoną.

 

Do motocykla zamontowany jest na sale system ładowania akumulatora. System podłączony jest do akumulatory i na zewnątrz wystaje tylko kabelek, który podłącza sie do zasilania – także można podłączyć w razie konieczności do ładowania na noc.

 

----- PODSUMOWANIE-----

Jeśli już ktoś szuka VFR to wie czego chce i za bardzo o samym motocyklu pisać nie trzeba.

Motocykl był zakupiony przeze mnie w Maju 2008 z myślą o 3tyg wypadzie na południe Europy. Po wyprawie we wrześniu 2008 przeprowadziliśmy się z żoną do Japonii i od sierpnia 2008 do Czerwca 2009 motocykl stał w garażu i czekał na nasz powrót . Motocykl przerejestrowany i ubezpieczony został tydzień temu (15 czerwiec 2009) na nasz 2 tygodniowy wakacyjny pobyt w Polsce. W chwili obecnej dowiedzieliśmy się, iż nasz pobyt za granicą wydłuży się do 2011 roku i szkoda, aby motocykl stał w garażu przez następne 2 lata – stąd decyzja o sprzedaży.

Motocykl jest w bardzo dobrym stanie technicznym, zasadniczo bez wad – może oprócz akumulatora – i w bardzo dobrym stanie technicznym.

Motocykl bardzo wygodny zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażera (można pytać mojej żony ), doskonały na dalekie wyprawy. Sprawdził się także jako środek lokomocji do pracy w zakorkowanym mieście – mimo pozornie dużej masy i gabarytów, spokojnie przeciska się między samochodami – nawet z 3 kuframi .

 

Posiadam pełną historię i wszystkie dokumenty dotyczące motocykla – poza tym mogę dokładnie opowiedzieć co się działo z motocyklem od nowości, wytłumaczyć każdą ryskę na motocyklu i opowiedzieć, kto był poprzednim właścicielem.

 

Do motocykla są klucze:

- 2x kluczyk do motocykla z imobilaizerem oczywiście dwa oryginalne kluczyki wraz z pilotami do alarmu (czarny duży kluczyk na zdjęciu)

- 2x kluczyck do łańcucha (czarny mały kluczyk na zdjęciu)

- 2x kluczyk do blokady na tarcze hamulcową firmy OXFORD (niebieski mały kluczyk na zdjęciu)

- 2x pilot do alarmu (niebieskie piloty na zdjęciu)

- 1x pilot do antynapadu (czarny pilot zdjęciu)

- 1x kluczyk do 3 kufrów (czerwony kluczyk na zdjęciu)

 

 

Bardzo niechętnie sprzedaje mój motocykl, ale niestety przedłużający siepobyt za granicą uniemożliwia mi jazde na tym motorze – a szkoda by motocykl marniał przez 2 lata w garażu.

 

------- CENA ------

Każdy chyba wie, że nie ma czegoś takiego jak OKAZJA czy OKAZYJNA CENA przy kupnie motocykla. Lepiej zapłacić ciut więcej za motocykl w bardzo dobrym stanie i 100% bezwypadkowy, niż oszczędzić odrobinę a potem wydać na wymiany i naprawy 3 albo 3 razy tyle.

 

Cena, jakiej oczekuję za wszystko co powyżej opisane to 22,000PLN – biorąc pod uwagę doskonały stan motocykla, i fakt, że same dodatki są warte około 5000, cena nie wydaje się wygórowana.

 

Mogę odpowiedzieć na wszelkie pytania lub udostępnić więcej szczegółów lub zdjęć.

 

------ KONTAKT -------

Do 26/06/2009 jestem do dyspozycji i odpowiem na wszelkie pytania osobiście w Gliwicach lub przez komórkę:

TEL: 518-86-43-78.

 

Po tym terminie należy się kontaktować ze mną poprzez maila lub GG, odpowiem na wszelkie pytania.

Numer GG: 266176

Mail: mecglider[malpa]o2.pl

 

W razie chęci obejrzenia motocykla po 26/06 należy się kontaktować z moim Tatą, który będzie się zajmował sprzedażą po moim wyjeździe. Jego numer tel:

Jerzy 501-68-71-91

 

Kilka zdjęć na koniec:

 

 

Oraz filmiki

Filik nagrany w maju 2008 przy odbiorze moocykla

Filmik gdzies na obwodnicy Brukseli

http://

 

 

 

PS.

W każdej chwili na żądanie mogę dosłać więcej zdjęć lub szczegułów.

Jeśli ktoś uwarza, że taki rozwlekły opis to jakaś ściema – prosze przeczytać opiś mojego pierwszego motocykla który sprzedawałem rok temu

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=97678&hl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...