7beat Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 więc tak mam taki problem a mianowicie, muszę wymienić tłok i planuje kupić wossnera gdyż obecny zaczął puchnąć a był to ten najtańszy z allegro za 70zł i mówili mi że zrobię na nim z 2000km a tu 500km i zaczął puchnąc i się trochę zacierać, ale raz na postoju temperatura doszła prawie pod czerwone pole może to dlatego. Ale mniejsza z tym, bo chodzi o to że cylinder ma takie ryski o rozmiarach 3na3 mm od seryjnego tłoka i znajdują się pod karterami i myślę że to one mogły spowodować lekkie zatarcie obecnego tłoka ale czy też przez to mógł się przegrzać?? i teraz planuje wziąć papieru ściernego wodnego ok 600-1000 i zeszlifować ten taki jak by naddatek na cylku i czy wtedy nowy tłok się nie zatrze tak szybko itp.?? oczywiście postaram się żeby był idealnie gładki i nie naruszyć nikasilu bo jak wiem nie można go szlifować. Bo wiecie szkoda kasy bo wydam prawie 400zł a tu ma się zaraz znów zatrzeć... jak radzicie zrobić?? i dodam że nie mam kasy zęby tulejować itp. a kuty wossner chyba raczej tak łatwo się nie przegrzeje i już na pewno nie dopuszczę do wysokich temperatur bo wcześniej miałem problemy z chłodzeniem. jak myślicie? no ale i tak pewnie trzeba będzie wbić tuleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Jak tą ryse masz poniżej okien, i poniżej pierścieni względem najniższego położenia, to możesz spokojnie za polerować tą ryse. Gorzej jeżeli to jest w miejscu w którym pierścienie chodzą... Pułki nie musisz robić tulei to nie rób, zawsze będzie lepszy seryjny nicasil. A tłok możesz dać Wossnera, ale to tłoki raczej pod tuleje, zresztą nie ma reguły, tylko przyjęło się że wossner pod tuleje a pod nicasil Vertex. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 tdr to ten silnik co w DT wiec tam masz tuleje... szlif+nowy tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Witam! Kolego jak bys potrzebował tłok Wossnera to mam takowy.Też kupowałem do swojej TDR,ale był za mały i kupiłem drugi, a ten leży (nowy, w pudełku nie wkładany nigdy do silnika).Cena jaką za niego zapłaciłem to 356zł. Oddam do naprawdę bardzo tanio bo i tak leży niepotrzebny, ja bym się tego pozbył i miał z tego odzyskaną jakąś sumę, a ty masz tańszy tłok Wossnera. Jeśl jesteś zainteresowany to pisz na PW, podam dokładne wymiari i ew. zdjęcia. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.