Arni Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 (edytowane) Gaźnik z TT/XT w skrocie działa tak - pociagasz za rollgaz, jednoczesnie otwierając przepustnice pierwszego gaźnika...ciagniesz dalej i w pewnym momencie otwiera przepustnica w drugim gaźniku. Uniesienie iglicy w nim powoduje podcisnienie powstałe w wyniku suwu ssania. Jadąc na lekkim gazie nie uruchamiasz drugiego gaźnika. Moment otwarcia drugiej przepustnicy mozna do pewnego stopnia opoźnić lub przyspieszyć regulacją na srubie. Edytowane 4 Czerwca 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.