matheush Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Witam. Zastanawiam się nad zmianą motocykla - może teraz może po sezonie, ale już teraz szukam czegoś... No właśnie, może pomożecie w wyborze. Mógłbym oczywiście przeglądać setki ogłoszeń na Allegro i w końcu coś znaleźć, ale lepiej spytać doświadczonych bikerów... :) Ale wracając do tematu: Szukam motocykla w miarę taniego w zakupie (cena do ok 6500 tys.) i utrzymaniu, o rozsądnym spalaniu, rocznik nie ma aż tak bardzo znaczenia... Chciałbym aby motocykl posiadał "bezobsługowe" zawory (jak CB 750), wał kardana, nadawał się do jazdy zarówno szosą jak i polnymi drogami (z przewagą na szosę i te "lepsze" polne...), był w miarę wygodny i "silny" (mam 186 cm wzrostu i 95kg wagi). Marzenie czy może jest jakiś wehikuł, który spełnia te wymagania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 no to mi w pierwszej myśli przszła Yamaha XTZ 750 ST... Sprzęt na szose i na polne drogi. Wygodny, tani w utrzymaniu... jeden z tych "nie do zaj**ania" ;) z tym ,że łańcuch nie wał ale to myśle ,że byś przebolał jakoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matheush Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Wygląda na fajny, właśnie czegoś takiego szukam... Tylko sprawdzając na allegro zauważyłem że niezbyt dużo do niego części na sprzedaż... A jak z awaryjnością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misman Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Witam. Zastanawiam się nad zmianą motocykla - może teraz może po sezonie, ale już teraz szukam czegoś... No właśnie, może pomożecie w wyborze. Mógłbym oczywiście przeglądać setki ogłoszeń na Allegro i w końcu coś znaleźć, ale lepiej spytać doświadczonych bikerów... :) Ale wracając do tematu: Szukam motocykla w miarę taniego w zakupie (cena do ok 6500 tys.) i utrzymaniu, o rozsądnym spalaniu, rocznik nie ma aż tak bardzo znaczenia... Chciałbym aby motocykl posiadał "bezobsługowe" zawory (jak CB 750), wał kardana, nadawał się do jazdy zarówno szosą jak i polnymi drogami (z przewagą na szosę i te "lepsze" polne...), był w miarę wygodny i "silny" (mam 186 cm wzrostu i 95kg wagi). Marzenie czy może jest jakiś wehikuł, który spełnia te wymagania? Za wyjątkiem ceny i zaworów :D , to BMW R1100 GS - chociaż przy swoich 95 kg to możesz trochę długo się oswajać z klamotem... Ale potem już będzie "jak na miarę szyty" :D Za 6,5 tys to rupieć raczej będzie, a nie GS ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagierr Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Myślę, że dobrą propozycją może być Honda Transalp. Motocykl nie do zdarcia części jest do niego dużo. Jest dość dynamiczny i nadaje się na polne drogi jak również na ulicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczek151 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Jeżeli poświęcisz jazdę polnymi drogami oraz zawory na hydroregulatorach to polecam NTV. Napęd wałem, silnik V2 o mocy ok 57 koni, spalanie około 5 litrów na setkę. Zawory są na śrubkach także można to samemu zrobić w garażu, filtr powietrza się wymienia raz na 36kkm więc nie za często. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Wygląda na fajny, właśnie czegoś takiego szukam... Tylko sprawdzając na allegro zauważyłem że niezbyt dużo do niego części na sprzedaż... A jak z awaryjnością? części jest masa ;) tylko nie można się ograniczać do allegro.pl ale również forum danego modelu. Co do awaryjności to się nie wypowiem bo chyba jej nie ma... :eek: nie no kolega miał egzemplarz który miał najechane +100kkm i nie robiło to na silniku większego wrażenia. Świetnie się spisywał. Moto konkretne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matheush Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Jeżeli poświęcisz jazdę polnymi drogami oraz zawory na hydroregulatorach to polecam NTV. Napęd wałem, silnik V2 o mocy ok 57 koni, spalanie około 5 litrów na setkę. Zawory są na śrubkach także można to samemu zrobić w garażu, filtr powietrza się wymienia raz na 36kkm więc nie za często. Tomek Myślałem o NTV jakiś czas temu, podoba mi się też Transalp :buttrock: ... BMW to jak dla mnie (wyłącznie moje osobiste odczucia :icon_exclaim: - dres, łańcuchy itd. (sorry wszystkim posiadaczom tej marki)). Mieszkam na wsi i raczej dużo u mnie dróg polnych a nie chcę się ograniczać do motocykla w rodzaju Yamahy DT czy Hondy CR (chyba dobrze napisałem...) bo lubię pośmigać tak samo szosą jak leśną drogą... Ze zmianą motocykla zaczekam chyba do jesieni - pomęczę jeszcze poczciwego Gieńka (no chyba że znajdę teraz kupca :biggrin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 to moze jakies supermoto :D dobry na asfalt a i wlesie dasz jakos rade :) oczywiscie nie na torowych oponach ;) Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 BMW to jak dla mnie (wyłącznie moje osobiste odczucia :icon_exclaim: - dres, łańcuchy itd. (sorry wszystkim posiadaczom tej marki)). Mieszkam na wsi (...) jest Ci wybaczone :icon_razz: ale nie powtarzaj tej opinii zbyt często BTW przy tym zestawie wymagań: nie ma takiego motocykla. przy czym najszybciej będziesz musiał zrezygnować z hydraulicznego kasowania luzów zaworowych, bo tego typu silniki spotykane są sporadycznie. a zaraz potem pewnie z kardana, skoro bmw Ci się nie widzi; z resztą z tym budżetem to raczej mało realne pozostaje szukanie xl600v, kle, może freewinda, pegaso - motocykle spełniające założenia użytkowe, ale nie techniczne jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 (edytowane) honda vt 500 ma wał kardana wał kardana, chociaż stary to tani i solidny motocykl:) Edytowane 1 Czerwca 2009 przez bart3q Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nezka Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 jest Ci wybaczone :icon_razz: ale nie powtarzaj tej opinii zbyt często BTW przy tym zestawie wymagań: nie ma takiego motocykla. przy czym najszybciej będziesz musiał zrezygnować z hydraulicznego kasowania luzów zaworowych, bo tego typu silniki spotykane są sporadycznie. a zaraz potem pewnie z kardana, skoro bmw Ci się nie widzi; z resztą z tym budżetem to raczej mało realne pozostaje szukanie xl600v, kle, może freewinda, pegaso - motocykle spełniające założenia użytkowe, ale nie techniczne jsz Witam. Honda CB 700 Nighthawk.... silnik olejak, zawory regulowane jak chcesz , wal kardana, 85KM ..fajny naked... stoi sprawny u mnie w garazu :biggrin: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.