Skocz do zawartości

ostry wałek rozrzadu


Rekomendowane odpowiedzi

ja mam w XR hotcamsa , silnik szybciej wkreca sie na obroty , oczuwalnie lepiej zbiera sie na srednich i wysokich obrotach , niestety kosztem dolu.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do XR 600 jest tylko 2 :/ ( sam walek) , szkoda bo do 400 jest chyba ze 3 ( walek + sprezyny zaworowe)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i twoje seryjne sprezynki zaworowe daja rade bez problemu?

ogolnie (nawet przez strade dolu) polecasz ta modyfikacje? i "duzo" tego dolu stracil ( wiadomo ze nie da sie okrelic dokladnie, ale tak organoleptycznie wg Ciebie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak walek jest zrobiony pod seryjne sprezyny , z tym dolem to przejechalem sie na kolesia XR ce zanim wymienialem tlok ( walek juz mialem hotcamsa) i odczuwalnie mial wiekszy dol , ale nie reagowal tak agresywnie na manete jak moja i byl slabszy , z tym ze mial rozwiert na 650 i mozliwe ze na wyzsza kompresje (seryjnie 9:1 , on mial wiseco, mozliwe ze na 11:1 - ale tak juz kupil moto i nie wiedzial czy to "wyzszy "tlok). Oczywiscie nie jest to 2T , ale troszke "moze" stracic dolu. Do starszych enduro , jesli chcesz go torszke ozywic to polecam , ale do wyczyna 4T , sadze ze mijalo by sie z celem , one sa i tak mocne seryjnie.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...

mam w motongu hotcamsa stage 1

 

http://www.hotcamsinc.com/index.cfm?fuseac...w&productid=466

 

Intake valve lash (mm): 0.13

Exhaust valve lash (mm): 0.15

 

to oznaczenie ustawienia luzów zaworowych? bo mam na tłoku ślady spotkania zaworu z tłokiem a ustawiłem standardowe luzy bo nie wiedziałem że mam wałem hotcamsa...

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...